Rett innkjøpspolitikk?
Vi hadde vel treng å starte sesongen med max styrket stall som nyopprykkede? Er grunnen at FFK ikke er atraktiv nok for etablere toppspillere?
---------------------------
Sjefskodærn
De har ikke gått i den samme fella som noen andre klubber har gjort, nemlig å kun gå etter kjente navn, for å tilfredstille bla. supporterne.
Det dette handler om er å få mest mulig ut av de pengene man har. Dersom man kan finne en ukjent spiller som feks. er tilnærmet like god som Øivind Leonardsen til under den halve prisen, vil jeg si det er rett innkjøpspolitikk.
Noen av de andre klubbene har kjøpt dyre kjente navn, som er på retur i karrieren og har sikkert ikke mulighet til å forsterke laget ytterligere til sommeren.
FFK har penger igjen og jeg er sikker på at dersom det viser seg at vi trenger en solid forsterkning til sommeren, så vil Terje Høili være behjelpelig nok en gang. :D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Det jeg stiller spørsmålstegn ved, er om man ikke skulle hente den eller de ekstra spillerne man tydeligvis har høyde for i "debut"-sesongen nå, og ikke vente til halvparten av poengene er delt ut
Jeg er redd FFK gambler med dette opplegget, biter negler helt ned til håndleddet...
Macka fra start!
Jeg er opptatt av de ubrukte midlene. Mener de burde vært satt inn for å være best mulig forberedt når kampen om tippeligapoen starter.
Det må jo være smart å bruke vårsesongen til å se ann behovet for på best mulig måte kunne bruke de pengene som er igjen til å kjøpe rett spiller i sommer. :cool::cool::ffk:
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Veldig negativt og lite sannsynlig.
Jeg mener djpete er inne på noe helt vesentlig, som har gått igjen sterkere og sterkere de siste kampene. Nemlig at de spillerne som har blitt trukket frem som ekstra gode har nettopp vært våre nye forsterkninger West, Koskela, Brenne, Hornseth og til sist Kallio.
Det bør da tyde på at FFK er vesentlig forsterket i forhold til sist år.;):D:ffk:
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
;)
1. KTE synes det er nok!
:)
2. La oss nå vente til seriestart, da kan vi begynne å få noen svar. ;):ffk:
FFK på toppen i 2005
Det jeg undrer meg over er:
Har ledelsen lovet ting som ikke blir realisert for å selge sesongkort? Virker unektelig slik!
Hva med penga som Høili lovet for noen uker siden? Vil de ikke bruke dem, at de ikke vil bli FOR avhengig av ham (styrer klubben), de snakker jo om rammer i budsjettet med Kallio. De klarte ikke å hente Pereira fordi han krevde for mye lønn (etter hva jeg vet) selv om han gikk ned endel i forhold til i Viking. Hvor er Enerly som ikke hadde blitt for dyr? Begge ville jo til klubben, Enerly vil vel enda. De kan ikke regne med at spillere løper til klubben bare fordi det er FFK!! Virker som det er det ledelsen tror. Her er det snakk om penger, og gode spillere får man ikke gratis, så enkelt er det. Er helt enig at man må være litt forsiktig, men når man da har Høili som er villig, er det vel ikke noe å lure på. Har de vært i kontakt med en kjent spiller som så ikke var interessert må det være en idè å gå ut med dette for å roe/tilfredstille supportere noe, da har man i det minste forsøkt og det virker det ikke som de har..
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
"vi skal hente spillere paa nivaa med kennedy b"
"vi skal ikke hive oss paa loennskapploepet"
jeg syns dette oppsummerer egentlig hele innkjoepspolitikken. ganske far from reality
med ffk til champions league!
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
Husk det er bare 14 dager til seriestart, så nå må vi stille oss bak spillergruppa !!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Dersom det bare er "brønnpissere" som stiller spørsmålstegn ved :ffk:, må vel brønnen være full for lenge siden!
:p:cool::rolleyes::confused:
Må dessverre tillate meg å tenke at :ffk:
ikke har fått de spillere som de egentlig ønsket seg. :o
Stiller meg også bak de som sier at " Det er bedre med en spiller i stallen, enn 10 til sommeren"!!!
Vel, dette er vel også " brønnpissing" etter ditt syn, men en ting kan vi enes om.
Hjertet er i :ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg har ingen motforestilling til at det bør være tillatt å si ifra om man er uenig i det som blir gjort i klubben, men hvorfor gnåle om det samme helt inn til seriestart ??
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
"Gnålinga" om nye spillere tar nok slutt når overgangsvinduet stenger.
Det er for teit bruke ord som brønnpissere om folk som har meninger om klubben og laget, selv om de virker kritiske og stiller spørsmål ved valg og strategier.
Husk at det som fremkommer her stort sett er på bakgrunn av det klubben selv har sagt: Vi skal hente spillere fra den øverste tredjedelen i Skandinavia.
Det må ikke bli slik at kun de som er enige og ukritiske i forhold til det klubben gjør er å regne som de rene og ranke FFK-supportere.
Men:
Når det definitivt er slutt på muligheten for å forsterke bør man innse det, og stå last og brast med klubb og lag, og gi all mulig støtte.
Opprinnelig postet av Snæbbuss-Aristokrat #27
En ting jeg glemte, de sier de har penger som de kan bruke til sommeren, men da vil det være enda vanskeligere å få spillere.
Nå fikk de jo fiksa Dadason i fjor da! Han var jo helt avgjørende for at opprykket gikk i boks!
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914