Laget mot Cafè
Pål Andrè Czwartek
Roger Helland
Tor Trondsen
Toni Kallio
Tero Koskela
Brian West
Simen Brenne
Stian Johnsen
Markus Ringberg
Dag Frode Hornseth
Spennende mannskap dette. Kallio som venstreback blir jo interessant å høre hvordan går, samt Stian Johnsen i sin favoritt posisjon på kanten. Dessuten er West tilbake på høyresiden. Brenne hopper inn sentralt på midten samme med Koskela (Risholt hviler) og Hornseth får sjansen på topp med Ringberg.
Absolutt et lag som bør levere god fotball samt sikre seier og selvtillit mot Café Opera dette.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ære være plankebyen!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Ære være plankebyen!
ellers så høres det jo ut som at kallio kan passe bra sammen med tor i midten, men når helland storspiller slik han har gjort i det siste, synes jeg det er helt topp at kallio spiller venstreback. det er jo der det største problemet har vært.
leser at costanza skriver at risholt hviler. jeg er ikke så sikker på om det er den rette ordbruken. kan godt hende han er satt ut av laget pga dårlige prestasjoner. han var vel ikke akkurat kjempegod mot enga..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Enig det du sier med Helland. Går ikke an å ta ut han. Kan ikke huske når han slo en feilpassning eller tapte en duell sist!
Jeg tipper Risholt hviler. Skal ikke si noe sikkert, men Eggen vet vel kanskje at han er god nok og lar Simen få prøve seg som er i utfordrerposisjon. Også får Hornseth spille på topp og muligheten til å vise seg fram.
Blir nok kamp om plassene i år:)
Ære være plankebyen!
Det som ville være helt konge er om FFK i løpet av året får lånt en skandinavisk spiller fra en topp utenlandsk klubb, som ikke får mye spilletid der. Helst en kjapp spiss...eller en spiller som kan spille overalt på banen omtrent. Men det er vel litt optimistisk.
Eller hva med en brasilianer som er etablert i Skandinavia, Alvaro Santos...en glitrende spiss som har spilt i både Allsvenskan og danske Superligaen i flere år.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Nrk tekst tv skriver at Kallio nå er klar. Gledelig! Det begynner nå faktisk å se veldig bra ut. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Det at Kallio spiller venstreback i morra betyr ikke nødvendigvis at han kommer til å spille der, men det er hvertfall et signal på at Eggen ser han som en mulig løsning på venstreback problematikken. Og for hva vi vet så kan det jo hende at Eggen ønsker å få en mer typisk ving på venstresida i Stian Johnsen enn hva Søderstjerna er?
Blir veldig spennende å se om formen er i anmarsj i morra!!
Lenge leve "hjørnet"!
FFK er så godt som enig med hans finnske klubb.
De har hatt han i kikkerten allerede i over to måneder og tar han ikke ned til La Manga hvis de ikke har tenkt til å skrive avtale med ham.
Føler meg helt trygg på at Harry har den kontrakten med seg hjem i underskrevet stand. :D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Var inne å leste den nyheten på NRK-nettsidene for første gang nå, og det virker som overskriften er litt missvisende, for der står det "Finsk landslagsspiller klar for FFK", mens det i teksten under står at han er på prøvespill.... ..men nå blir kanskje det her litt flisespikkeri fra min side.:)
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914