Laget ??
Sørlie
Swartek - Trondsen - Helland - Kallio
West - Risholt - Håkan - Stian (..?)
Brenne
Ringberg
West - Risholt - Håkan - Stian (..?)
Brenne
Ringberg
Tror nok Koskela kommer til å være i startoppstillingen...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da tror jeg dette blir en sannsynlig førsteelver nå (med hornseth som utfordrer på topp)
Sørlie
West - Risholt - Koskela - Håkan
Brenne - Ringberg
Sørlie
West - Risholt - Koskela - Håkan
Brenne - Ringberg
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 25 mar 04, 16:23
Endret: 25 mar 04, 17:11
Er usikker på hvordan venstre sida vil se ut, i og med at jeg vet svært lite om Kallio ennå, men dette er hva jeg tror per i dag:
Sørlie
Czwartek - Trondsen - Kallio - Johnsen
West - Risholt - Koskela - Søderstjerna
Brenne - Ringberg
P.S. Kallio er 1,94 cm høy og har fart, derfor tror jeg han og Trondsen vil utfylle hverandre perfekt, og satser på et råtips om at Kallio vil spille midtstopper. Helland blir backup både der og på "def." midtbane.
Sørlie
Czwartek - Trondsen - Kallio - Johnsen
West - Risholt - Koskela - Søderstjerna
Brenne - Ringberg
P.S. Kallio er 1,94 cm høy og har fart, derfor tror jeg han og Trondsen vil utfylle hverandre perfekt, og satser på et råtips om at Kallio vil spille midtstopper. Helland blir backup både der og på "def." midtbane.
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg ser helst dette laget fra start
sørlie
swartek-Trondsen-J.Pettersen-Kallio
Koskela-Risholt-Søderstjerna-Johnsen
Brenne-Ringberg
sørlie
swartek-Trondsen-J.Pettersen-Kallio
Koskela-Risholt-Søderstjerna-Johnsen
Brenne-Ringberg
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Det er samme hvilke elve som spiller den første seriekampen for meg. Bare det er 11 kæll som er lystne på seier, som jobber og blør for laget.
Tenk dere den starten det ville være hvis FFK tar med seg alle poenga hjem fra Lillestrøm og medaljekandiådaten. Da får vi slått alle dumme påstander til grunne, og vist at vi ikke er til å kødde med.
Tenk dere den starten det ville være hvis FFK tar med seg alle poenga hjem fra Lillestrøm og medaljekandiådaten. Da får vi slått alle dumme påstander til grunne, og vist at vi ikke er til å kødde med.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914