Denne spilleren ble det
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 mar 04, 12:19
Endret: 25 mar 04, 12:23
ikke så ille det her....:D
les om han her.....
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Stadion på FMV!
Gla`buss gutter våre veier...
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
fredrikstadpatriot
Lagt til: 25 mar 04, 12:32
Endret: 25 mar 04, 12:32
(til dere som kan Finsk...:D)
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Ser jo veldig lovende ut han, så da er det bare til å skrive under papirene og ta hverandre i hånda .....
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
fredrikstadpatriot
Lagt til: 25 mar 04, 12:39
Endret: 25 mar 04, 12:42
Opprinnelig postet av Anduril
Vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill, vær så snill å komme til FFK !!!
Ser jo veldig lovende ut han, så da er det bare til å skrive under papirene og ta hverandre i hånda .....
Han kommer forresten fra et lag som vant både cup og serie i 2003.... ser sånn ut ihvertfall...
kunne ikke sagt det bedre selv... bare sett en signatur eller to , gi mannen en drakt, ta hverandre i henda og vipps... FFK har ett mye bedre mannskap...:D:ffk::D
han kommer fra et lag som ble cup og seriemestere i 2003, ser sånn ut ihvertfall..
her.....
Blir spennende å høre hvordan han klarer seg mot Café Opera. Regner med at han blir hentet inn mtp venstreback-plass i første rekke. Men det er også en fordel at han åpenbart er en anvennelig spiller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men har derimot funnet ut at spilleren også har blitt brukt en del som spiss. Faktisk var han spiss i hele 2002-sesongen hvertfall, og scoret da 7-8 mål for HJK. I år har han vel spilt venstre kant og før det i forsvar! Så det er utvilsomt en spiller som kan brukes i mange posisjoner.
Jeg sitter her og er rørt til tårer! Eneste problemet med spilleren er vel at han ikke er fra Fredrikstad!! :D
Stadion på FMV!
Det er posisjonene han har blitt brukt i, dersom jeg kan stole på det jeg har lest på nett.
Ryktet om Dan Eggen, var bare en avlednings manøvre, tror jeg.
Dette er nok noe av det beste vi kunne håpe på og helt sikkert bedre en Dan Eggen. Gutten er jo bare 25 år. 194 og rask = en sjelden kombinasjon.:D:D:ffk::ffk:
FFK på toppen i 2005
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Costanza
2001: Forsvar, 2002: Spiss, 2003: Midtbane, 2004: ?
Det er posisjonene han har blitt brukt i, dersom jeg kan stole på det jeg har lest på nett.
Da blir det vel keeper i år da :p
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914