Spiss
Jeg spør meg selv, her strever man med å finne spisser, saumfarer verden for hva jeg vet, men har man noen gang vurdert Jørgen P. som spiss igjen?? Det er jo en billig løsning og så er han konge!! Leve Jørgen..Han har jo vist tidligere at han holder som spiss, la han få sjansen..
Et hett tips om venstreback, Janne Saarinen.
---------------------------
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
Etter min mening er han mye bedre som midtstopper, og det er jeg håper og tror(og vet(?)) jeg at Eggen gjør og...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Trallalla........
Når det gjelder Saarinen så ble han solgt fra Rosenborg til 1860 Munchen i fjor høst, og signerte en tre års kontrakt, så tviler på om det er noen sjanse for å få han. Hvis ikke han har kommet på kant med klubben da.
Lenge leve "hjørnet"!
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
Jeg tror ikke Jørgen har noen som helst sjangs til å hevde seg som spiss hverken i FFK eller i TL.
HATER Mokkelbost!!!
Marching on together!
Opprinnelig postet av JonAG
Hvem husker ikke Jørgen`s mål borte mot Sprint Jeløy. Kom inn som spiss i 2. omg. Men det er lenge siden det....
Det er jo flere divisjoner siden det :D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 26 mar 04, 18:03
Endret: 26 mar 04, 18:04
Opprinnelig postet av Snæbbuss-Aristokrat #27
Jeg skjønner enda ikke hvorfor #78 ikke har troa på Jørgen?
Hvis du har lest innlegget mitt, så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver det? Jeg skrev jo at Jørgen kanskje kan bli en av landets beste stoppere på sikt, er ikke det å ha trua på han så vet ikke jeg.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi brått skal omskolere Jørgen til spiss igjen? Han har nettopp hatt sin gjennombruddssesong som midtstopper, og så vil du ha han frem som spiss #27? En plass han vel aldri har imponert på. Jeg undres hvorfor......:confused:
Lenge leve "hjørnet"!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi brått skal omskolere Jørgen til spiss igjen? Han har nettopp hatt sin gjennombruddssesong som midtstopper, og så vil du ha han frem som spiss #27? En plass han vel aldri har imponert på. Jeg undres hvorfor......:confused:
Helt enig...det er en selvfølgelighet at Jørgen dyrkes som stopper eventuelt back...
HATER Mokkelbost!!!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 29 mar 04, 15:18
Endret: 29 mar 04, 15:20
Opprinnelig postet av Snæbbuss-Aristokrat #27
Jørgen er en av norges største talenter. jeg håper han blir like god som du var i kampen mot trosvik:)
hehehe!!! Nå begynner det å bli noen år siden bror!:-)
Jeg er også stor fan av Jørgen, men jeg syns likevel det blir feil å misbruke han på spissplass! Dessuten, hvorfor er det noe mer sannsynlig at han får spille der?! Kan virke som Trondsen er sårbar for skader, og det er ingen umulighet å kjempe mot Helland om den andre stopperplassen, så jeg tror nok han vil få en del kamper i år. Nå kan det forsåvidt vise seg at Kallio også blir en konkurent da, men da gjelder det jo for Jørgen å vise at han fortjener en sjanse.
Lenge leve "hjørnet"!
Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8
Lenge leve hjørnet
Macka fra start!
:ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914