Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-Aristokrat #27

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 04

Lagt til: 25 mar 04, 10:30
Hei til alle Snæbbuss-aristokrat venner!

Jeg spør meg selv, her strever man med å finne spisser, saumfarer verden for hva jeg vet, men har man noen gang vurdert Jørgen P. som spiss igjen?? Det er jo en billig løsning og så er han konge!! Leve Jørgen..Han har jo vist tidligere at han holder som spiss, la han få sjansen..

Et hett tips om venstreback, Janne Saarinen.

---------------------------

En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 mar 04, 10:35
Jeg vil ikke akkurat si at Jørgen er konge som spiss...han var ikke overbevisene i 2.div, så da er det jo lite sannsynlig at han ville ha klart seg i TL.

Etter min mening er han mye bedre som midtstopper, og det er jeg håper og tror(og vet(?)) jeg at Eggen gjør og...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 25 mar 04, 10:39
Tror nok Jørgen er bedre som midtstopper...dessuten ville han vel ikke blitt SÅ god at han kunne tatt fra Brenne, Hornseth eller Ringberg den plassen?

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03

Lagt til: 25 mar 04, 11:40
Ble jo ikke kalt Oerken-Joergen for ingenting paa juniorlaget.....

Trallalla........

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mar 04, 14:50
Er lov å ha meninger, men Jørgen P. som spiss er vel ett av de dårligste forslagene jeg har hørt på svært lenge. Greit at han har spilt der før, men det var en grunn til at han ble omskolert til stopper for å si det sånn. Nå må vi dyrke Jørgen på stopperplass, så kanskje han på sikt kan bli en av landets beste på den plassen. Men jeg syns ikke han bør spille back, og hvert fall ikke spiss.

Når det gjelder Saarinen så ble han solgt fra Rosenborg til 1860 Munchen i fjor høst, og signerte en tre års kontrakt, så tviler på om det er noen sjanse for å få han. Hvis ikke han har kommet på kant med klubben da.

Lenge leve "hjørnet"!

Snæbbuss-Aristokrat #27

Bedriftsspiller

Lagt til: 26 mar 04, 13:41
Jeg skjønner enda ikke hvorfor #78 ikke har troa på Jørgen? Han har jo bevist at han duger lenge, og var spiss tidligere, dessuten vet han nå hvordan stoppere tenker, derfor Jørgen frem på banen! Synes du skal holde deg for god å ha meninger om ting du ikke vet noe om..

En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 26 mar 04, 14:04
Hvis du har sett Jørgen spille spiss, noe det virker som du ikke har gjort, så hadde du vist at han er mye mye mye bedre som stopper. Han er jo faktisk en veldig god stopper. Men spiss er han ikke, at Eggen omskolerte han til midtstopper(sant nok var det vel Tore P. sin ide men..) var en genistrek.

Jeg tror ikke Jørgen har noen som helst sjangs til å hevde seg som spiss hverken i FFK eller i TL.

HATER Mokkelbost!!!

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 26 mar 04, 15:05
Hvem husker ikke Jørgen`s mål borte mot Sprint Jeløy. Kom inn som spiss i 2. omg. Men det er lenge siden det....

Marching on together!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 mar 04, 17:49
Opprinnelig postet av JonAG
Hvem husker ikke Jørgen`s mål borte mot Sprint Jeløy. Kom inn som spiss i 2. omg. Men det er lenge siden det....

Det er jo flere divisjoner siden det :D

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mar 04, 18:03
Endret: 26 mar 04, 18:04
Opprinnelig postet av Snæbbuss-Aristokrat #27
Jeg skjønner enda ikke hvorfor #78 ikke har troa på Jørgen?

Hvis du har lest innlegget mitt, så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver det? Jeg skrev jo at Jørgen kanskje kan bli en av landets beste stoppere på sikt, er ikke det å ha trua på han så vet ikke jeg.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi brått skal omskolere Jørgen til spiss igjen? Han har nettopp hatt sin gjennombruddssesong som midtstopper, og så vil du ha han frem som spiss #27? En plass han vel aldri har imponert på. Jeg undres hvorfor......:confused:

Lenge leve "hjørnet"!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 mar 04, 18:08
Helt enig#78 Jørgen er konge som stopper og trives godt der... bare tull å få han till å spille spiss da...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 26 mar 04, 18:10
Endret: 26 mar 04, 18:13
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi brått skal omskolere Jørgen til spiss igjen? Han har nettopp hatt sin gjennombruddssesong som midtstopper, og så vil du ha han frem som spiss #27? En plass han vel aldri har imponert på. Jeg undres hvorfor......:confused:

Helt enig...det er en selvfølgelighet at Jørgen dyrkes som stopper eventuelt back...

HATER Mokkelbost!!!

Snæbbuss-Aristokrat #27

Bedriftsspiller

Lagt til: 29 mar 04, 07:22
Som du vet #78, er jeg norges største jørgen fan, og da vil jeg ha han frem i lyset, bort fra de mørke, bakre rekker. Har kanskje blitt litt farget av det:) Jørgen er en av norges største talenter, og må få spille, noe han ikke vil gjøre som midtstopper er jeg redd. Han er jo luftens baron etter mini, og jeg håper han blir like god som du var i kampen mot trosvik:)

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 04, 15:18
Endret: 29 mar 04, 15:20
Opprinnelig postet av Snæbbuss-Aristokrat #27
Jørgen er en av norges største talenter. jeg håper han blir like god som du var i kampen mot trosvik:)

hehehe!!! Nå begynner det å bli noen år siden bror!:-)

Jeg er også stor fan av Jørgen, men jeg syns likevel det blir feil å misbruke han på spissplass! Dessuten, hvorfor er det noe mer sannsynlig at han får spille der?! Kan virke som Trondsen er sårbar for skader, og det er ingen umulighet å kjempe mot Helland om den andre stopperplassen, så jeg tror nok han vil få en del kamper i år. Nå kan det forsåvidt vise seg at Kallio også blir en konkurent da, men da gjelder det jo for Jørgen å vise at han fortjener en sjanse.

Lenge leve "hjørnet"!

Sveise

Knøttespiller
Ble medlem: 02 mar 04

Lagt til: 29 mar 04, 16:24
he he.jørgen som spiss trur jeg er dårlig valg.trur vel heller ikke simen brenne er god nok som spiss for FFK.har vel ikke dunka inn mål for moss heller.Fort som F... må vi hente en spiss til klubben..Å det haster

Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8

Lenge leve hjørnet

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 mar 04, 20:36
Endret: 29 mar 04, 20:38
Skal ikke glemme Hornseth og Momo. Dessuten har vi et par rå talenter som snart er 18 år, han ene er spiss, heter Mac Donald og er klar til å slå igjennom i T.L allerede på høsten iår:-)

Macka fra start!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 29 mar 04, 21:18
Da vil jeg heller at vi henter tilbake Lars Petter og bruker Jørgen der han er aller, aller best - som stopper

:ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914