FFK dømmes rett ned
Aftenposten har samme dag en artikkel hvor de har ringt rundt til kapteinene til Tippeliga-klubbene hvor alle som ønsker å uttale seg om nedrykkslagene tror FFK blir et av dem. 7 stk tror FFK havner på sisteplass, mens 2 tror det blir 13. plass. De resterende ønsket ikke tippe. Les her
Hva sier det oss?
Vel, det sier oss at vi på papiret er det antatt svakeste laget (det visste vi vel) og at både statistikk og menneskelig fornuft peker på at vi rykker ned igjen. Men å bli tippet nord og ned som dette er forhåpentligvis noe som heller skaper en positiv effekt i spillergruppen, og gjør spillerne enda mer motiverte for oppgaven. Tror det blir en nervepirrende sesong, men skulle gjerne sett at forutsetningene for å lykkes var bedre.
Snart kommer ffksupporter.net sitt tabelltips...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ellers må jeg jo si at tipset er helt ok, det senker forventningene og gutta kan kosentrere seg om å spella ball...
Frykten for å rykke ned og misslykkes må bort, jeg tror på gutta jeg da...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Slik det ser ut pr.dato står nok KTE foran sin største oppgave /utfordring som fotballtrener. :D (etter min ringe mening)
Men jeg har tiltro ( :cool:) til mannen, og tror han ( håper iallefall) klarer å hente det noe ekstra ut av spillerne som skal til å for å beholde plassen.
Heldigvis for
:ffk: så avgjøres ikke TL plassen utfra hvordan lagene ser ut på papiret, selv om det kan vekke:|:| bekymring til tider.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Dersom dette uttrykket er grunnlaget for en matematisk utregning for å gi et sannferdig svar på hvilket lag som var best, så skulle jo f.eks Real Madrid være helt uslåelige. Og det er de jo ikke.:confused::ffk:
FFK på toppen i 2005
Bryr meg midt i ræva hva avisene tipper.
Pættærnæ døm hang og slang!!
Og derfor tror jeg B/G kan få det særdeles tøft i år...
Opprinnelig postet av Kristian B
Bodø/glimt blei tippa rimelig nord og ned i fjord dem og vel...
Tror og håper forøvrig at FFK gjør spådommene til skamme
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Laget vårt blir ikke noe dårligere av at media, trenere og kapteiner tror vi går rett ned. Jeg tror heller at det senker presset litt på gutta, og at de får enda mer "fighting spirit" enn de allerede har.
Et annet element er at selvom alle laga i TL skal holdes seg for gode til å undervurdere en motstander, så tror jeg det vil ligge i underbevistheten til mange at FFK er at lag de skal og bør slå. De som tror det, kan fort komme til å få seg en kraftig bakoversveis!!
Eller legger jeg for mye i det her?!
Lenge leve "hjørnet"!
Nå skal vi stå opp for guttæne og byen!!!
HOLYGANS - du ser det ikke, før du tror det!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914