Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan fortsatt komme én ny spiller

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 16:52
Hørte akkurat på Radio Fredrikstad at Knut Torbjørn Eggen sa det fremdeles var mulig at en ny spiller kom til klubben under oppholdet på La Manga. De jobbet med saken, sa han. Det vil i såfall kun være snakk om én spiller....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04

Lagt til: 24 mar 04, 16:57
hvor sikre var de kildene om dan eggen?
kan det være han tro:rolleyes:

Kalle

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 24 mar 04, 18:53
Det kan ikke være Dan Eggen. I hvertfall ikke før sommeren ettersom internasjonalt overgangsvindu er stengt.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 20:30
Dessuten er vel Eggen under kontrakt med Le Mans og det er noen runder igjen i den franske serien så vidt meg bekjent...tviler på at det er han.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 20:32
Et rykte forteller at det dreier seg om en finsk venstreback/flanke-spiller.

Macka fra start!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 24 mar 04, 22:21
Et annet rykte sier at det dreier seg om den meget lovende Arngeïr Fjördarsen fra Færøyene. Han har vært med på alle aldersbestemet landslag der, og har blitt spådd en lysende framtid!! Det spørs bare om FFK er villig til å betale det som Thorshavn FK krever. Han har nemlig 2 år igjen av kontrakten. Håper inderlig at det går i box. Rykte sier at det dreier seg om ca. 3 mill...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 mar 04, 22:44
Tviler vel på at FFK er interesert i å betale så store summer for en "ukjent" spiller..... men for all del....
:ffk:
Hvor har du dette rykte fra bøgejon?

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mar 04, 22:45
Tipper BøgeJon bare forsøker å være litt sarkastisk for å vise hvor "latterlig" denne rykteflommen på forumet her er...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 23:50
det er snakk om en finne..

Pættærnæ døm hang og slang!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 24 mar 04, 23:51
I fjor klaget folk over at det var få spillere fra Fredrikstaddistriktet på laget...i år kan vi kanskje begynne å klage på at det nesten ikke er nordmenn igjen?

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 00:06
I følge f-b.no kan den nye spilleren være klar for første FFK-trening allerede i morgen. Eggen er dog veldig hemmelighetsfull, men mener hvertfall at spilleren utvilsomt vil heve laget. På en annen side burde vel det være en forutsetning...

Hele saken

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 mar 04, 01:22
Opprinnelig postet av Pk
I fjor klaget folk over at det var få spillere fra Fredrikstaddistriktet på laget...i år kan vi kanskje begynne å klage på at det nesten ikke er nordmenn igjen?

Liker heller ikke at det begynner å bli endel utlendinger i FFK, men tror ikke de har noe valg når de skal hente spillere.

De kan jo ikke sette det å være fra Fredrikstad eller norsk foran kvalitet.

Håper byprosjektet vil klaffe 100% og at det blir mulig å bruke mest mulig spillere fra distriktet rundt her om noen år, det ville vært moro.

Ingenting hadde gleda meg mer ;)

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 25 mar 04, 01:24
Opprinnelig postet av Pk
For min del kan det gjerne være 11 japanere på laget,
...bare de klarer å hjelpe FFK med å overleve det første viktige året i Tippeligaen.

Idealismen får vi nok vente med til en senere anledning...;)

FFK and Wisla Krakow forever...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 01:31
Helt enig Radoslaw, er ikke mange nok/gode nok spillere i distriktet til å tenke sånn nå!! Men vent i noen år, når byprosjektet får fostret frem de talenter som det er meningen at det skal gjøre, da tror jeg det vil bli stikk motsatt av det vi ser i dag....
:ffk:
Men for nå... heller 20 utlendinger og fornyet kontrakt i TL enn bare fredrikstad gutter på laget og nedrykk 2 år på rad.....(ok.. litt overdrivelse har vel aldri skadet noen??)

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 25 mar 04, 01:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Men for nå... heller 20 utlendinger og fornyet kontrakt i TL enn bare fredrikstad gutter på laget og nedrykk 2 år på rad.....(ok.. litt overdrivelse har vel aldri skadet noen??)

Dette er absolutt ingen overdrivelse. Vi hadde etter all sannsynlighet vært i 2.divisjon etter to sesonger...

FFK and Wisla Krakow forever...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 02:25
Endret: 25 mar 04, 02:31
Opprinnelig postet av Radoslaw

Dette er absolutt ingen overdrivelse. Vi hadde etter all sannsynlighet vært i 2.divisjon etter to sesonger...

Nei det er kanskje ikke det.... uansett... lurer egentlig fælt på hvem den nye spilleren er.... iriterer meg litt at Eggen ikke sier noe mer.... he he.... synes han er litt slem mot oss jeg..:ffk::ffk::ffk: he he :D:D:D

Kom til å tenke på en ting...

Kan det være LEO??? vet han er i forhandlinger med "FC Lyn Oslo" (tåpelig navn ikke sant??) men kan jo hende... han ville jo garantert hevet laget!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 mar 04, 03:34
Det er garantert en finsk venstreback. Kanskje Koskela har ordnet en venstreback fra gamleklubben sin Tampere United??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 09:04
fredrikstadpatriot: Leo har skrevet under for Lyn. Gjorde vel det i går.

Er nok denne finnen man snakker om.

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04

Lagt til: 25 mar 04, 09:19
Endret: 25 mar 04, 09:22
Jeg har en følelse av at det kan være Ronny Deila fra Odd. Leser i nettavisen at det er brudd i kontraktsforhandlingene mellom Deila og Odd, og at det derfor kan være aktuellt å selge ham allerede nå. En Forsvars-kjempe som Deila, med erfaring fra tippeligaen de 4 siste årene med Odd, høres ut som en meget god forsterkning. Ingen ulempe at han "bare" er 28 år heller. Håper virkelig Harry er frempå her.
Nettavisen -les mer

Stinger

-Supporter i alle vindretninger

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 09:25
Tror nok ikke det er aktuelt å kjøpe fri ham. Vil tro han blir i Odd ut kontraktstiden.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 25 mar 04, 09:27
Deila var vel så å si klar for VIF før fjorårssesongen, med Odd sa nei til slutt. Tipper Enga kommer raskt på banen igjen...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 mar 04, 09:50
Dessuten er vel ikke akkurat Deila noe ekspresstog, han ligner vel mer et godstog... Ikke akkurat spilleren FFK trenger p.t... Mener nå jeg...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 25 mar 04, 10:05
Så er diskusjonene igang igjen. Så fort vi får "snusen" på noe på begynner vi å diskutere og fantasere.
Uansett så viser dette bare det at vi alle er utrolig opptatt av :ffk:.
Hva og hvem som kommer får vi nok se/lese snart. Jeg er i allefall personlig glad for alle forsterkninger :ffk:
Som jeg har gitt uttrykk for før (utskjelt) så tror jeg at :ffk: trenger forsterkninger slik at skuldrene kan senkes litt til.
( Dette betyr ikke at jeg har misstillit til Eggen & CO, snarere tvert imot).
Tilslutt for denne gangen, er dessverre enige med de av dere som sier at pr.dato er det ikke nok spillere i distriktet til et TL lag. Men på sikt, håper og tror vi.
Stå på " Arni" & CO:o:p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 25 mar 04, 10:31
Finsk venstreback sies det...jaha ja...hvem kan det være da? En som garantert forsterker laget i følge Eggen...kanskje Saarinen ikke har funnet seg helt til rette i 1860?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 mar 04, 10:33
Saarinen hadde jo vært konge, men jeg tviler vel kanskje på om det er han...Men utvilsomt en god spiller...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 25 mar 04, 10:36
Tviler på det jeg også...var bare den eneste kjente finske venstrebacken jeg kom på i farta...

ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 25 mar 04, 11:06
Tipper at det er 1 spiller det er snakk om ; T.Perreira , Viking, som gjerne vil hjem !!!:confused::ffk::ffk:

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03

Lagt til: 25 mar 04, 11:41
Venstrebacken skal ha hatt seks eller syv kamper for det finske landslaget....

Trallalla........

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 11:42
Tror vi skal glemme saarinen ja... men er nok en finne.... det er ihvertfall det FB tror, så får vi bare vente å se...

men dette begynner ihvertfall å bli spennende...:ffk:

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 25 mar 04, 11:44
Har sjekket tyske aviser, og det virker som om Saarinen har fått tillit i de siste kampene for 1860. Presidenten i 1860 har t.o.m. gått ut og sagt at de skal satse på Janne. Til opplysning ble han kjøpt i fjor sommer for 600 000 EUR.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 25 mar 04, 11:55
blir ikke det ca 6.000.000 kr.....:confused: for da skal vi ihvertfall glemme saarinen.... he he:ffk:

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914