Kan fortsatt komme én ny spiller
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
kan det være han tro:rolleyes:
Kalle
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Macka fra start!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
:ffk:
Hvor har du dette rykte fra bøgejon?
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Hele saken
Opprinnelig postet av Pk
I fjor klaget folk over at det var få spillere fra Fredrikstaddistriktet på laget...i år kan vi kanskje begynne å klage på at det nesten ikke er nordmenn igjen?
Liker heller ikke at det begynner å bli endel utlendinger i FFK, men tror ikke de har noe valg når de skal hente spillere.
De kan jo ikke sette det å være fra Fredrikstad eller norsk foran kvalitet.
Håper byprosjektet vil klaffe 100% og at det blir mulig å bruke mest mulig spillere fra distriktet rundt her om noen år, det ville vært moro.
Ingenting hadde gleda meg mer ;)
Opprinnelig postet av Pk
I fjor klaget folk over at det var få spillere fra Fredrikstaddistriktet på laget...i år kan vi kanskje begynne å klage på at det nesten ikke er nordmenn igjen?For min del kan det gjerne være 11 japanere på laget,
...bare de klarer å hjelpe FFK med å overleve det første viktige året i Tippeligaen.
Idealismen får vi nok vente med til en senere anledning...;)
FFK and Wisla Krakow forever...
:ffk:
Men for nå... heller 20 utlendinger og fornyet kontrakt i TL enn bare fredrikstad gutter på laget og nedrykk 2 år på rad.....(ok.. litt overdrivelse har vel aldri skadet noen??)
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Men for nå... heller 20 utlendinger og fornyet kontrakt i TL enn bare fredrikstad gutter på laget og nedrykk 2 år på rad.....(ok.. litt overdrivelse har vel aldri skadet noen??)
Dette er absolutt ingen overdrivelse. Vi hadde etter all sannsynlighet vært i 2.divisjon etter to sesonger...
FFK and Wisla Krakow forever...
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 mar 04, 02:25
Endret: 25 mar 04, 02:31
Opprinnelig postet av Radoslaw
Dette er absolutt ingen overdrivelse. Vi hadde etter all sannsynlighet vært i 2.divisjon etter to sesonger...
Nei det er kanskje ikke det.... uansett... lurer egentlig fælt på hvem den nye spilleren er.... iriterer meg litt at Eggen ikke sier noe mer.... he he.... synes han er litt slem mot oss jeg..:ffk::ffk::ffk: he he :D:D:D
Kom til å tenke på en ting...
Kan det være LEO??? vet han er i forhandlinger med "FC Lyn Oslo" (tåpelig navn ikke sant??) men kan jo hende... han ville jo garantert hevet laget!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er nok denne finnen man snakker om.
Nettavisen -les mer
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Uansett så viser dette bare det at vi alle er utrolig opptatt av :ffk:.
Hva og hvem som kommer får vi nok se/lese snart. Jeg er i allefall personlig glad for alle forsterkninger :ffk:
Som jeg har gitt uttrykk for før (utskjelt) så tror jeg at :ffk: trenger forsterkninger slik at skuldrene kan senkes litt til.
( Dette betyr ikke at jeg har misstillit til Eggen & CO, snarere tvert imot).
Tilslutt for denne gangen, er dessverre enige med de av dere som sier at pr.dato er det ikke nok spillere i distriktet til et TL lag. Men på sikt, håper og tror vi.
Stå på " Arni" & CO:o:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Trallalla........
men dette begynner ihvertfall å bli spennende...:ffk:
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914