Kan fortsatt komme én ny spiller
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 25 mar 04, 09:27
Deila var vel så å si klar for VIF før fjorårssesongen, med Odd sa nei til slutt. Tipper Enga kommer raskt på banen igjen...
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 25 mar 04, 09:50
Dessuten er vel ikke akkurat Deila noe ekspresstog, han ligner vel mer et godstog... Ikke akkurat spilleren FFK trenger p.t... Mener nå jeg...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 29 feb 04
Lagt til: 25 mar 04, 10:05
Så er diskusjonene igang igjen. Så fort vi får "snusen" på noe på begynner vi å diskutere og fantasere.
Uansett så viser dette bare det at vi alle er utrolig opptatt av :ffk:.
Hva og hvem som kommer får vi nok se/lese snart. Jeg er i allefall personlig glad for alle forsterkninger :ffk:
Som jeg har gitt uttrykk for før (utskjelt) så tror jeg at :ffk: trenger forsterkninger slik at skuldrene kan senkes litt til.
( Dette betyr ikke at jeg har misstillit til Eggen & CO, snarere tvert imot).
Tilslutt for denne gangen, er dessverre enige med de av dere som sier at pr.dato er det ikke nok spillere i distriktet til et TL lag. Men på sikt, håper og tror vi.
Stå på " Arni" & CO:o:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 25 mar 04, 10:31
Finsk venstreback sies det...jaha ja...hvem kan det være da? En som garantert forsterker laget i følge Eggen...kanskje Saarinen ikke har funnet seg helt til rette i 1860?
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 25 mar 04, 10:33
Saarinen hadde jo vært konge, men jeg tviler vel kanskje på om det er han...Men utvilsomt en god spiller...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 25 mar 04, 10:36
Tviler på det jeg også...var bare den eneste kjente finske venstrebacken jeg kom på i farta...
Ble medlem: 01 mar 04
Lagt til: 25 mar 04, 11:06
Tipper at det er 1 spiller det er snakk om ; T.Perreira , Viking, som gjerne vil hjem !!!:confused::ffk::ffk:
Ble medlem: 10 okt 03
Lagt til: 25 mar 04, 11:41
Venstrebacken skal ha hatt seks eller syv kamper for det finske landslaget....
Trallalla........
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 mar 04, 11:42
Tror vi skal glemme saarinen ja... men er nok en finne.... det er ihvertfall det FB tror, så får vi bare vente å se...
men dette begynner ihvertfall å bli spennende...:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 25 mar 04, 11:44
Har sjekket tyske aviser, og det virker som om Saarinen har fått tillit i de siste kampene for 1860. Presidenten i 1860 har t.o.m. gått ut og sagt at de skal satse på Janne. Til opplysning ble han kjøpt i fjor sommer for 600 000 EUR.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 mar 04, 11:55
blir ikke det ca 6.000.000 kr.....:confused: for da skal vi ihvertfall glemme saarinen.... he he:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
06/10/2024 22:02 | 2001f914