Husk meg
Brukernavn
Passord

0-0, hva synes folket

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 mar 04, 16:54
Er 0-0 mot Enga et resultat vu bør være fornøyd med?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 mar 04, 16:57
Resultater er egentlig ganske uinteressant når det gjelder treningskamper. Men litt bekyrmingsfullt at det var såå stor klasseforskjell mellom lagene i første halvdel av 1. omgang som man fikk inntrykk av. Vålerenga er nok fortsatt litt slitne etter en litt spesiell oppkjøringsfase hvor de prikket inn en slags toppform til UEFA-cupen, og de ble visst tydelig slitne utover i denne kampen. Da kom vi bedre med, men klarte ikke å score. Positivt at Simen Brenne kom til en del målsjanser. Vi får satse på at det blir noen scoringer mot Cafe Opera på fredag!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 23 mar 04, 17:50
Ut i fra det Vidar Henriksen sa på Radio Fredrikstad så er jeg ganske fornøyd. Virket som vi ble overkjørt innledningsvis, men er jo veldig positivt at vi klarer å samle oss og heve spillet utover i kampen. Spillerne har antaglivis fått en del "pepper" av både Jr. og Sr. i pause, og jeg tror de gikk på banen i 2 omgang med et helt annet trøkk. Da ble vi ikke overkjørt og var faktisk hakket bedre enn enga.

Er vanskelig å lese for mye ut av en treningskamp som dette, men syns jeg kan spore en positiv utvikling.

Lenge leve "hjørnet"!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 23 mar 04, 18:09
Det er vel positivt at vi greide å heve oss etter en dårlig 1 omgang, dog bekymringsfullt at vi ikke scorer. Jeg trodde at det kom til å bli jevnt og målfattig, men dette ble litt vel lite mål !

Ny kamp mot cafe Opera, da er nok Ringberg på hugget !

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 23 mar 04, 18:40
Det er skremmende at ikke FFK kan finne målet til motstanderne ennå.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04

Lagt til: 23 mar 04, 19:55
Opprinnelig postet av orion
Det er skremmende at ikke FFK kan finne målet til motstanderne ennå.

Det ryktes at det er satt i gang en leteaksjon og man regner med å finne målet i neste kamp.

Røde og hvite kællær ut på banen tællær

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 23 mar 04, 20:25
Synes det er positivt at FFK spiller iallefall én bra omgang mot et TL-lag i stede for to mot 1.divisjonslag. Finner FFK formen på La Manga?

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 mar 04, 20:57
Synes, kommentarene fra kampen tyder på at FFK er på rett vei. Hvis vi ser på treningskampene mot tippeliga lag så står vi med ett tap og to uavgjorte. Ofte skal det lite til før et lag som produserer sjanser, begynner å score. Synes dette var et steg i rett retning.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 23 mar 04, 21:05
Dette er helt klart et steg i riktig retning. 0-0 mot enga er ikke dårlig.
At vi ikke scorer mot enga er ikke så veldig bekymringsfult, husk at de er tippeligaens gjerigste lag.

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 23 mar 04, 23:45
Endret: 24 mar 04, 00:20
Opprinnelig postet av LaJo
At vi ikke scorer mot enga er ikke så veldig bekymringsfult, husk at de er tippeligaens gjerigste lag.

Så fordømt sant !

Med hele laget konstant innenfor egen 16-meter i borteoppgjøret mot Wisla Krakow i UEFA-cupen,
...og det i minst 90 av de 93 minuttene som kampen varte.

Grøsser bare jeg tenker på den kampen... :mad:

Dette skal definitivt bli hevnet den 3.mai !

FFK and Wisla Krakow forever...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 mar 04, 23:52
VIF stilte med 5 bak fra første spark på ballen så det er ikke så forbanna lett å komme igjennom, men når de først gjorde det så var det noen farlige sjanser også I følge det jeg hørte på radion i sta.. tror det hadde tippet FFK`s vei vis guttæne hadde hatt litt selvtillit med ett par seiere før denne kampen, FFK er på god vei i riktig rettning slik jeg ser det.:ffk:...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 24 mar 04, 06:13
helt klart riktig retning.

hoerte av en vif fan at mye av kampen var et langt gjesp. det er faktisk litt betryggende da det deffansive er det jeg er mest bekymra for i den kommende sesongen...

med ffk til champions league!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 08:29
Synes det er bra at vi har ungått tap mot de to lagene som har spillt europa cup i vinter. VIF er garantert i bedre form enn det FFK er, så dette lover bra.

Bare så dere vet det FFK - Cafe Opera 3-1 ;-)

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 mar 04, 09:46
Det er ikke rart FFK slet med Enga. I følge kampreferat vpn.no la VIF om til 4-4-3 i det 64. minutt. Da blir det jo tøft for motstanderen.

Any given sunday

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 mar 04, 10:55
Tenkte også på det...er det det som er det "12.spilleren" greiene til enga..?

:D

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 24 mar 04, 11:34
Godt at :ffk: klarte å holde 0`en da det stormet som værst de første 20 min. Det er jo nettopp forsvaret jeg (vi ) har vært mest redde for at ikke skal holde "mål".
:rolleyes:
Tror nok at dersom :ffk:klarer å få satt den nødvendige tryggheten i forsvaret, vil nok måla også komme framover.!
Derfor håper jeg at :ffk: klarer å holde 0`en også i neste kamp mot " Cafe Opera".!! Måla er jeg sikkert kommer, når tryggheten er der.

:cool::cool::cool:The future so bright.....:cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 mar 04, 12:39
Men det er jo synd at simen ikke klarte å score på de sjansene han hadde i 2 omg.. men det tror jeg kommer..

Simen Brenne og Markus Ringberg på topp= MASSE MÅL :D:D:D:ffk::cool::D

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914