Oppfordring til Tore P
Det som antagelig FFK vil savne mest i år er rutinen til Tore P. Den autoritære spilleren som kan roe ned i stressa situasjoner, ikke bare i kamp, men også rundt det sosiale og på trening.
For at dagens stall skal hevde seg godt mulig trenger de også gode treningsforhold.
Nå har imidlertid Tore sagt tidligere at han liker å holde seg i form..., og det må jo være mye morsommere å trene sammen med andre!
I fjor så hadde Bohinen en kontrakt med VIF som gjorde at han fikk betalt etter spillebørs - dvs også etter spilte kamper.
Tore P har nok av kronasjer i lomma så hvis han skal spille igjen så antar jeg det ikke er pengene som er motivasjonen.
Jeg har derfor en liten oppfordring til Tore P.
Ta en telefon til til Harry og KTE og si du ønsker å være med på treningene til FFK. Hvis det blir aktuelt at du spiller kamper får du betalt etter bohinen metoden.
På denne måten får du det morsommere med trening, du er litt mer uforpliktet i forhold til satsing, og FFK får en rutinert god treningspartner som også bidrar positivt i spillergruppa både sosialt og med erfaring/rutine som kan smitte over på de 11 som skal spille kamp.
Dette tjener både du og FFK på!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Har selv spurt KTE om dette og fikk ordrett dette svaret.
"Tore P. har nok lagt opp på dette nivået."
Det eneste som fikk meg til å tvile litt var at han brukte ordet "nok" :rolleyes:
FFK på toppen i 2005
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Synes det viser stor mistillit til spillergruppa når enkelte maser etter spillere som har lagt opp.
Macka fra start!
Tror ikke spillergruppa ville tatt det som misstillit til dem om de skulle lese disse innlegga om at folk ønsker tore tilbake på banen, heller tvert i mot, Tore var en viktig rolle i laget både på og utenfor banen etter det jeg har hørt fra spillere som har spilt sammen med han. Tror også det å få trene med Tore gir en ekstra piff og litt ekstra motivasjon..
Jeg respekterer at Tore har lagt opp, men ønsker at han ombestemmer seg.
Ett midtstopper par med Tore P i seg er vanskelig å komme igjennom!!:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
eliteserien er ikke for spillere som melder seg paa hver vaar naar gresset blir groent og som maa ut med smaaskade naar det regner og laget sliter i motbakke mot baerum. (borte-matchen i fjor)
kapitellet om tore p boer vaere, men er nok ikke over.....
er glad for at tore p tok oss foerst til foerste, saa eliten, men........ det er faktisk misstillit til trondsen, helland og pettersen aa la spillere slippe aa trene paa vintern for saa aa komme aa vaere hver vaar.
med ffk til champions league!
Nå stiller vi oss fullt og helt bak den spillergruppa vi har - og de kommer til å gi oss mange gledesstunder !!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Dersom han velger å gjøre det, kan det nok ha en positiv betydning for :ffk:
På den annen siden kan også masing om å få TP tilbake, eller å gi han "spesialopplegg" kunne virke demoraliserende på lengre sikt.
Konklusjon; dette er en avgjørelse vi bør overlate til TP, og vise samme respekt for denne avgjørelsen som vi (forhåpentlig) har gjort for han som fotballspiller.:rolleyes::p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Helland og Trondsen klarte seg meget godt mot VIF.
Det jeg tenker litt på er bredden i stallen og treningsgrunnlaget. Spissene til FFK trenger til en hvert tid gode stoppere de kan trene mot, samtidig så må forsvarspillerne være på tåhev for å komme med i første 11`ern.
Slik det er i dag så har vel Helland og Trondsen klippekort på midtstopperplass.
Konkurranse om plassene er alltid bra.
Hva skjer hvis Helland og Trondsen blir skadet? Hva da?
Neste stopper par da er vel Jørgen og Risholt. For all del det er gode spillere, men jeg er usikker på hva de kan prestere når det koker på slutten av kampene i tippeligaen.
Her kan Tore bidra mye med erfaring.
Jeg tror Tores spillestil, profesjonelle holdning og rutine vil smitte over på andre. Jeg tror feks Jørgen vil ha en brattere lærekurve med Tore som treningspartner enn at han ikke er der.
Jeg er enig i at vi må konsentrere oss om de spillerne vi har og støtte de så godt vi kan, men vi må utnytte de ressurser vi har tilgang på og en av de er Tore.
Han er ung, var mye skadet sist år, men med den riktige matchingen kan han slå ut i full blomst i år. Jeg forventer meg i hvertfall mye av ham.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Jeg synes imidlertid at sesongen i år er en litt annerledes sesong da vi endelig er i tippeligaen. Fall høyden ved et nedrykk i denne sesongen er stor. Vi kan ikke bestille opprykk igjen hvis det går galt.
Spillerne til Fredrikstad mangler i år rutine. Klarer vi å holde oss i tippeligaen etter denne sesongen, så synes jeg situasjonen er litt annerledes. Da har spillerne erfaring fra dette nivået.
Vi må huske på at FFK har tatt store steg fra 2 divisjon til tippeliga. Vi kan ikke ta lett på det. Tore har erfaring og vet hva som skal til. Vi må spre den erfaringen og tryggheten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914