Billettsalg på internett
Det har tidligere vært en tråd på forumet hvor billettsalg over internett har vært diskutert.
Har nettopp vært i kontakt med Sverre Bergstrøm i Aristokraten, og han opplyste om at fra og med torsdag kan billetter til FFK - Rosenborg kjøpes via internett, og fra og med torsdag 1.april kan man bestille alle andre billetter over internett.
Billettene må hentes da enten i Aristokraten eller på Posten. Det vil bli billigere å hente billettene i Aristokraten siden man da slipper Postens gebyrer for dett.
En gledelig nyhet for alle som ikke bor i Fredrikstad-distriktet skulle jeg tro
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Har nettopp vært i kontakt med Sverre Bergstrøm i Aristokraten, og han opplyste om at fra og med torsdag kan billetter til FFK - Rosenborg kjøpes via internett, og fra og med torsdag 1.april kan man bestille alle andre billetter over internett.
Billettene må hentes da enten i Aristokraten eller på Posten. Det vil bli billigere å hente billettene i Aristokraten siden man da slipper Postens gebyrer for dett.
mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK
Opprinnelig postet av palajoha
Tja, en genial ting, men det hjelper meg fortsatt ikke stort dersom jeg måtte ha hentet bilettene på Aristokraten... Men så lenge jeg kan bruke Posten, se da er det rene juleaften, nyttårsaften og opprykkskvelden i ett...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
ja, dette tas vel godt i mot blant de mange ffk-supporterne rundt i norges land..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914