Deila...
Odds meget gode midtstopper Ronny Deila har bestemt seg for at dette blir hans siste sesong i klubben etter 12 år. Kontrakten hans går ut etter denne sesongen, så han kan allerede nå skrive under for ny klubb for neste sesong og gå gratis...
Har du noe førstevalg hvis du kunne velge en klubb å spille for?
- Nei. Jeg er opptatt av at det må være en giv i klubben og at det finnes ambisjoner om å vinne og skape noe. Utlandet ville vært gøy, men jeg innser at det hadde vært lettere for 10 år siden.
Hele saken
Men han blir igjen kanskje litt lik Helland og Trondsen?
Har du noe førstevalg hvis du kunne velge en klubb å spille for?
- Nei. Jeg er opptatt av at det må være en giv i klubben og at det finnes ambisjoner om å vinne og skape noe. Utlandet ville vært gøy, men jeg innser at det hadde vært lettere for 10 år siden.
Hele saken
Men han blir igjen kanskje litt lik Helland og Trondsen?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
greit å begynne å tenke på neste sesong, men bør vi ikke tenke på dagens stall først? håper ihvertfall FFK gjør det....:ffk:
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Jeg er enig med Costanza, det er viktig å være i forkant - det er vel det som sviktet FFK i år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914