Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeton Pestisha! årets overraskelse?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

omis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mar 04

Lagt til: 19 mar 04, 20:24
Ingen i hele Norge er bedre teknisk enn Jeton Pestisha. skal han endelig få sitt gjennombrudd?

---------------------------

Eirik Oma

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 mar 04, 20:30
Tror han blir leid ut til en klubb i 2. divisjon. Tror det er best for utviklingen hans. Han bør i hvertfall imponere over tid for FFK2 i 3.div før han får slippe til på a-laget. En spennende spiller, men har vel fortsatt et stykke igjen å gå både på det fysiske og ikke minst taktiske.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 19 mar 04, 22:57
Klart ingen ting hadde vært bedre enn det, ingen tvil om at gutten har potensiale. Fintereportuar som overgår de fleste, rykk og fart som var i blandt de beste i fjorårets stall.

Gutten er fremdeles ung, kanskje et år i andre divisjon ville vært godt for ham, men kan han ikke da spille på nivå 3 for FFK, og være med i stallen til FFKs kamper ut over sesongen dersom han presterer. Ser gjerne at han får utviklet seg her fremfor noe annet sted.

Uansett - Lykke til Jeton

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 19 mar 04, 23:20
Det har vært mye skriving angående forterkninger til laget utenifra.......

Hvem tror dere kan bli den største "forsterkningen" fra egen stall iforhold til ifjor? Tenker da på spillere som ikke var fast inventar på laget, men som kan få ut sitt potensiale i år.

Mommo? (håper han blir)
Jeton?
Holberg?
Fallay?

Noen forslag?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 20 mar 04, 03:24
Endret: 20 mar 04, 03:25
Har troa på Jeton og Holberg, men hvis du snakker om i år så har jeg trua på Fallay, Jeton og Holberg tror jeg trenger litt mer "øvelse" på lavere nivå (FFK2) evt. utlån.....

Er Momo fra egen stall????:confused: kom ikke han fra særp???

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 04, 12:45
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Er Momo fra egen stall????:confused: kom ikke han fra særp???

Sorry.....

Litt dårlig formulert.
Mente spillere som kan gjøre det bra i år, og som var i stallen i fjor men ikke fast på laget.

Den beskrivelsen faller vel Mommo innunder?:D

Han var tross alt i stallen hele høsten...?
Var han ikke?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 20 mar 04, 12:59
stemmer nok det..... bare ble litt usikker på om jeg huska så feil!!!:D:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03

Lagt til: 20 mar 04, 13:05
For meg saa virker Mommo og Fallay som de stoerste kanditatene. Synes Jeton virker litt for puslete for oyeblikket, og tror han vil faa det vanskelig mot fysisk sterkere spillere i tippeligan, uansett hvor bra teknikk han har. Holberg virker som en klarere kandidat en Petisha....mener naa jeg....

:ffk::ffk:

Trallalla........

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 04, 13:16
Hadde vært konge om Mommo og Fallay slo til i år.
FFk trenger så absolutt kamp om plassene både foran og bak!
Tror midtbanene er passe greit besatt.

Men hvis disse to slår til, så har vi problemet med EØS-regelen da.......
Både Mommo, Fallay, West, Jose Garro og Gherland MacDonald er jo fra "ikke-EØS" land.
De to sistnevnte er ikke aktuelle før etter sommeren uansett, men man må jo kunne håpe at dem er reelle forterkninger, og vil kunne kjempe om en plass på A-laget........
Ihvertfall på sikt.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 20 mar 04, 15:58
Tror kanskje Stian Johnsen kommer til å slå til snart

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 20 mar 04, 16:23
Jeg har sett Jeton i treningskamp i år - jeg vil bare minne om at FFK skal spille i Tippeligaen i år.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 20 mar 04, 19:26
Synes ikke vi skal leie ut Jeton. Passe matching for ham vil være hvis vi fører kamper og har full kontroll, da kan han komme inn som litt ekstra krydder. Han er utvilsomt et kjempetalent, men trenger å bli sterkere fysisk. Størrelsesmessig er han vel omtrent som "Myggen" så det er jo håp.
Ellers tror jeg både Mommo og Fallay kan bli veldig nyttige allerede i år. På kort sikt har jeg veldig tro på Mommo. Håper bare hans papirer snart ordner seg, bare det vil nok gi han 25% mer energi.:ffk:

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 mar 04, 20:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Passe matching for ham vil være hvis vi fører kamper og har full kontroll, da kan han komme inn som litt ekstra krydder.

Ser ikke helt for meg at dette vil skje med det første i Tippeligaen men... ;)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 04, 21:48
Nei, så negativ du er, Costanza.
Du vil sikkert svare at du er realist, men jeg vil kalle det å være negativ så lenge ingen av oss vet egentlig hvor gode FFK er i forhold til de andre lagene.
Et spørsmål til slutt: Når regner du med at FFK får sin første seier i Tippeligaen?:confused::mad:;):D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 20 mar 04, 23:12
Må nesten si meg enig med #1 her. På hjemmebane så tror jeg FFK vil styre kampene og ha ett spillemessig overtak mot de aller fleste i TL. I slike kamper kan Pestisha komme til sin rett og samtidig få nyttig TL erfaring. På bortebane, hvor vi i mye større grad må konsentrere oss om å forsvare oss og eventuellt gå på de kontringsmulighetene som byr seg, så tror jeg Pestisha vil få mye større problemer, og her bør vel ikke han slippe til.

P.S. Har en følelse at Eggen ikke har tenkt til å gi Pestisha noe særlig spilletid på A-laget i år, men vi får se.

Lenge leve "hjørnet"!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 21 mar 04, 00:48
Godt å se at noen er enig med meg. Eplet faller jo ikke så langt fra stammen. :ffk:

FFK på toppen i 2005

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 21 mar 04, 19:42
Endret: 21 mar 04, 19:44
Stian kommer i år, det blir jo som å få en ny spiller inn i laget igjen, han var ikke akkurat skadefri ifjor.
Satt på tribunen når han skada skuldra i internkamp, så sinnsykt unødvendig. Vår nye venstreback kanskje?

Jeton er litt veik i kroppen ennå, men det var jo Stian også da han kom...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 21 mar 04, 19:54
har alltid hatt sansen for stian.Når han har dagen kan han gjøre brilliante ting.Får stian trent seg opp og holdt seg skadefri+at han får god matchtrening,er det muligheterfor for at han blir mye å se i kampene utover sommeren/høsten.Vålerenge var jo ute etter han når han var på topp for en stund siden.Får han grunnlaget nå tror jeg han kan bli meget god.

Gla`buss gutter våre veier...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 21 mar 04, 20:06
Stian er også en av mine favoritter. Det skyldes hans hurtighet, kombinert med at han har evnen til å dra av en spiller eller to, i tillegg er han venstrebent. Hadde vært kjempemorro om han slo til skikkelig i år. Holder hans seg skadefri og får den gode følelsen og selvtillit, så tror jeg han kan gjør nettopp det!!

Lenge leve "hjørnet"!

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 21 mar 04, 20:19
Ja så spørs det om han holder seg skadefri fri da.Har jo vært et spørsmålstegn ved at vi ikke har hatt dyktige folk som på sidelinja kan ta tak i skader på et tidlig tidspunkt.Med 6-8 førstevalg på skadelista ville selv Rosenborg slitt stort.
Derfor tror jeg det er minst like viktig å få inn en dyktig "heksedoktor" på sidelinjen som nye spillere.Med en skadefri tropp med alle inkludert,vil vi slå skikkelig fra oss i år:rolleyes:

Gla`buss gutter våre veier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914