Jeton Pestisha! årets overraskelse?
---------------------------
Eirik Oma
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Gutten er fremdeles ung, kanskje et år i andre divisjon ville vært godt for ham, men kan han ikke da spille på nivå 3 for FFK, og være med i stallen til FFKs kamper ut over sesongen dersom han presterer. Ser gjerne at han får utviklet seg her fremfor noe annet sted.
Uansett - Lykke til Jeton
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Hvem tror dere kan bli den største "forsterkningen" fra egen stall iforhold til ifjor? Tenker da på spillere som ikke var fast inventar på laget, men som kan få ut sitt potensiale i år.
Mommo? (håper han blir)
Jeton?
Holberg?
Fallay?
Noen forslag?
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 20 mar 04, 03:24
Endret: 20 mar 04, 03:25
Er Momo fra egen stall????:confused: kom ikke han fra særp???
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er Momo fra egen stall????:confused: kom ikke han fra særp???
Sorry.....
Litt dårlig formulert.
Mente spillere som kan gjøre det bra i år, og som var i stallen i fjor men ikke fast på laget.
Den beskrivelsen faller vel Mommo innunder?:D
Han var tross alt i stallen hele høsten...?
Var han ikke?
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
:ffk::ffk:
Trallalla........
FFk trenger så absolutt kamp om plassene både foran og bak!
Tror midtbanene er passe greit besatt.
Men hvis disse to slår til, så har vi problemet med EØS-regelen da.......
Både Mommo, Fallay, West, Jose Garro og Gherland MacDonald er jo fra "ikke-EØS" land.
De to sistnevnte er ikke aktuelle før etter sommeren uansett, men man må jo kunne håpe at dem er reelle forterkninger, og vil kunne kjempe om en plass på A-laget........
Ihvertfall på sikt.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ellers tror jeg både Mommo og Fallay kan bli veldig nyttige allerede i år. På kort sikt har jeg veldig tro på Mommo. Håper bare hans papirer snart ordner seg, bare det vil nok gi han 25% mer energi.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Passe matching for ham vil være hvis vi fører kamper og har full kontroll, da kan han komme inn som litt ekstra krydder.
Ser ikke helt for meg at dette vil skje med det første i Tippeligaen men... ;)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Du vil sikkert svare at du er realist, men jeg vil kalle det å være negativ så lenge ingen av oss vet egentlig hvor gode FFK er i forhold til de andre lagene.
Et spørsmål til slutt: Når regner du med at FFK får sin første seier i Tippeligaen?:confused::mad:;):D:ffk:
FFK på toppen i 2005
P.S. Har en følelse at Eggen ikke har tenkt til å gi Pestisha noe særlig spilletid på A-laget i år, men vi får se.
Lenge leve "hjørnet"!
FFK på toppen i 2005
Satt på tribunen når han skada skuldra i internkamp, så sinnsykt unødvendig. Vår nye venstreback kanskje?
Jeton er litt veik i kroppen ennå, men det var jo Stian også da han kom...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Gla`buss gutter våre veier...
Lenge leve "hjørnet"!
Derfor tror jeg det er minst like viktig å få inn en dyktig "heksedoktor" på sidelinjen som nye spillere.Med en skadefri tropp med alle inkludert,vil vi slå skikkelig fra oss i år:rolleyes:
Gla`buss gutter våre veier...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914