Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK oppjusterer budsjettet - 34 mill.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 mar 04, 00:10
Hva betyr dette i forhold til nye spillerkjøp?
– Det betyr at vi kan gjøre som i de to forestående sesongen, nemlig å hente ekstra forsterkninger underveis.
:D

les her

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 mar 04, 01:41
Endret: 19 mar 04, 01:42
Men jeg spør; hva hjelper det å ha penger på bok når det ikke kommer flere spillere til klubben. Er det ikke bedre å ha ett godt mannskap til å begynne med å heller forbedre til et enda bedre mannskap underveis?:confused:

Nå nblir det jo nesten en gambling, "har vi godt nok lag eller ikke?" Hvis FFK ligger på bunn etter halvspilt serie, er det nok ikke noe lettere å hente gode spillere!

Men, holder FFK seg mest mulig skadefritt har jeg trua på fornyet kontrakt, men hva hvis 2-4 første 11`r spillere er ute med skade/karantene???

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 19 mar 04, 08:26
Enig at dette blir "gambling".
Virker litt for mye som en vente å se holdning, men kanskje skyldes dette at spillere som FFK er interesserte i, ikke vil til :ffk:.????????
Tror som "fredrikstadpatriot" at derfor er FFK meget, meget utsatt dersom det kommer skader. Midtbanen tåler nok et par, men angrepet og spesielt forsvaret er sårbare. ( Etter min "ydmyke" mening)
:p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 mar 04, 08:52
Synes det er rått at de har klart å hente inn 17 millioner i sponsor kroner. Det er meget godt jobba.

Kommer det en rutinert forsvarsspiller som er litt allsidig før overgangsvinduet stenger tror jeg vi er ok sikret. Ikke bra, men ikke dårligere enn vi må regne med når man går rett fra 2.div.

Flott med positive nyheter!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914