Litt i underkant av 25 dager igjen til det braker løs.
Jeg kjenner kriblingen i magen begynner å ta av, men hvordan vil det gå i år er vel det store spørsmålet.
Høili har sagt seg villig til å gå inn med kapital til spillerforsterkninger. Det jeg da undrer over er hvorfor det da ikke skjer noe. Hamkam, Brann, Lsk med flere har hentet inn spillere den siste tiden, og etter hva jeg kan skjønne er det spillere som også hadde styrket vårt lag.
Jeg stiller meg faktisk undrende til om vi klarer å ha noen nye spillere klare før seriestart, ingen ting hadde geldet meg mere om vi hadde klart det men om det skjer er en annen sak. Er FFK ledelsen for dårlig på dette feltet? Er vi for kravstore? Tilbys det for lite i lønn?
En ting er iallefall sikkert, vi trenger forsterkinger, og det nå og ikke i sommerpausen, da er jeg redd det er for sent.
Tørr vi håpe på en positiv pressekonferanse før seriestart?
Høili har sagt seg villig til å gå inn med kapital til spillerforsterkninger. Det jeg da undrer over er hvorfor det da ikke skjer noe. Hamkam, Brann, Lsk med flere har hentet inn spillere den siste tiden, og etter hva jeg kan skjønne er det spillere som også hadde styrket vårt lag.
Jeg stiller meg faktisk undrende til om vi klarer å ha noen nye spillere klare før seriestart, ingen ting hadde geldet meg mere om vi hadde klart det men om det skjer er en annen sak. Er FFK ledelsen for dårlig på dette feltet? Er vi for kravstore? Tilbys det for lite i lønn?
En ting er iallefall sikkert, vi trenger forsterkinger, og det nå og ikke i sommerpausen, da er jeg redd det er for sent.
Tørr vi håpe på en positiv pressekonferanse før seriestart?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Alltid er det noen som vet så mye bedre enn trener og ledere i FFK hva vi trenger av forsterkninger - og det begynner å irritere meg !!!
Det er faktisk ikke klubbens målsetning å skaffe seg flere spillere før seriestart, og da synes jeg det er på tide at vi stiller oss bak den spillergruppa vi har og gir guttane best mulig oppbacking fram mot kampen om poeng.
Det er faktisk ikke klubbens målsetning å skaffe seg flere spillere før seriestart, og da synes jeg det er på tide at vi stiller oss bak den spillergruppa vi har og gir guttane best mulig oppbacking fram mot kampen om poeng.
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
FFK har mange bra spillere. Det er bare laget som ikke er i form. Hadde FFK trengt fler forsterkninger, hadde garantert eggen gjort noe. Jeg tror FFK kan kjempe på den øvre halvdel av tabellen!:ffk:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Godt å høre at du har trua. Men om du tror at FFK kan kjempe på øvre halvdel i år, kommer du til å gå mang en gang slukøret og skuffet hjem fra kamp.Og til deg ATM,man trenger ikke å ha peiling eller være en forståsegpåer for å skjønne at vi trenger alle de forstrekningene vi kan få.Men er derimot helt enig med deg at vi må stille oss bak det laget vi har og støtte fullt opp om det.Det er jo bare til å legge forventningslista litt laver,så slipper vi å bli så sabla skuffa om det skulle gå litt seigt.Morro blir det uansett,for vi skal jo se laget i våres hjerter i hvertfall en hel sesong i tippeligaen + i cup:ffk:
Gla`buss gutter våre veier...
:DSynes absolutt vi skal slappe helt av med mas rundt spillerkjøp. FFK trenger å få spillt in det laget de har i første omgang, og KTE bør få den tilliten han er vært. Vi må slutte å oppføre oss som hylekoner.....Bare vent å se når serien starter. Har troa på at vi kan plukke poeng allerede på Åråsen!! Ikke nødvendigvis seier, men uavgjort kanskje...det holder i massevis. Tror laget trenger roen, og få samkjørt seg litt.
Trallalla........
Fordelen ved at folk ikke har trua på ffk, er jo at det kommer til å bli en vanvittig opptur hvis laget viser seg å prestere noe...:D
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914