FFK-VIF utsatt til 3 Mai pga TV-kamp
les mer
Det står at ffk`s 4 første kamper blir dir sent .. Lsk - FFK ... FFK - RBK og FFK - VIF men da blir Molde kampen også dir sent ?? hvem sender den da ?? :ffk:
---------------------------
1 plass. 2005
Håper det kommer mange fra Klanen uansett om det er en mandag.
Ja-ja, da får jeg ihvertfall en god grunn til å feste på en mandag (som regel vanskelig å finne gode argumenter for
det...).
Æsj.. den eneste kampen jeg håpte at Canal+ skulle sende av de første var Moldekampen, men den sender de selvsagt ikke... De andre får jeg jo med meg uansett.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Det var jo hyggelig for de som har kjøpt sesongkort og har lang reisevei !
det står 3 av 4 kamper blir sendt; altså ikke Molde-FFK
1 plass. 2005
1 plass. 2005
-exit body, exit mind-
Opprinnelig postet av ffkerkonge
men det sto fire først .. ikke 3 av 4 .. så det så en litten forhastelses feil fra FB :ffk:
Reagerte på det selv, var mye rart som har blitt rettet opp i etapper :D
håper ikke folk blir hjemme bare pga at kampen er flyttet og at den vises på TV.. Det er nettopp i TV-kampene det må være fullt hus, slik at vi markedsfører oss selv best mulig! ingen som gidder å se på en TL-kamp på TV når det er halvfulle tribuner... MØT OPP FOLKENS!!!
dette har vel uansett ikke så mye å si for publikumsfremmøte, for det er vel ikke så mange som har Canal+.
det som er synd er at festen nå sikkert blir gravlagt for godt... men jeg frykter hvertfall ikke å drikke på en mandag!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tror forøvrig ikke at det betyr at flere holder seg hjemme, men det vil forsåvidt først vise seg i ettertid om TV-kampene trekker ned publikumssnittet vårt.
Lenge leve "hjørnet"!
men du får ta deg fri fra den jobben en dag da vettu, #78!!!
Husker med bedrøvelse de kampene som ble sendt i fjor ..... Håper at guttane bryter den dårlige TV-overførte-kamper-trenden :D
Er nok en del som ikke kommer fordi kampene begynner så sent. Det er jo tross alt en del barn som er med på kampene, og alle disse får neppe lov til å være med når kampene begynner 20 og man ikke er hjemme før 22.30 på en mandag.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ville mye heller hatt den på en søndag kl 18 ja.
Men skjønner fortsatt at det kan bli sent.
Opprinnelig postet av Anduril
Og jeg er mer bekymret over det faktum at det er TV-kamper med FFK jeg !
Husker med bedrøvelse de kampene som ble sendt i fjor ..... Håper at guttane bryter den dårlige TV-overførte-kamper-trenden :D
Er nok en del som ikke kommer fordi kampene begynner så sent. Det er jo tross alt en del barn som er med på kampene, og alle disse får neppe lov til å være med når kampene begynner 20 og man ikke er hjemme før 22.30 på en mandag.
Synes FFK tok seg opp ganske bra jeg med tanke på TV kamper... husker dere ikke Risholt`s frispark som senket grodås og co????
Det positive med sene kamper er at FFK får brukt det nye flom lys anlegget, kostet jo tross alt en del penger, greit å bruke det....:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914