Hva nå - FFK!
Vi har alle savnet den eller de store fiskene som er blitt lovet fra Høili og andre i ledelsen i klubben. De har ikke kommet, men vi har jo spillere som kan bite fra seg alikevel.
Nå må vi samle alle krefter inn på å mobilisere et slagkraftig lag og en slagkraftig støtte.
Vi er et nyopprykket lag og er i alle tillfeller en "underdog" og det kan jo passe oss godt. Vi må jo være realister og stikke fingeren i jorda, og da vet vi at det blir tøft i Tippeligaen i år.
Alle klubber har styrket sine staller, også FFK.
Vi kommer til å ligge under i mange kamper, men hvordan vil vi på tribunen takle dette?
Sier vi?; det var det jeg visste - vi skulle ha kjøpt, Bakirciuglü, Enerly osv...
Eller sier vi dette?; vi er i alle fall ikke på Westrernsletta - Jeg vil aldri tilbake dit, og jeg nyter hvert sekund av å se FFK i Tippeligaen. Så Synger vi alt det vi kan!!!!!
Jeg velger det siste!!!!
Er det noen andre som velger denne linjen?
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Gleder meg og gruer meg ;)
Til Bjorn
Det er når serien starter at bekymringen kan starte, når det ikke kommer poeng og FFK inntar bunnplassering, for det blir en tøff start på sesongen med Lillestøm, RBK, Molde og VIF - her vil poeng være ren bonus. Sansynligvis kan ikke poengjakten komme før Odd/Sogndal.
Det er dette senarioet som stiller krav til gode supportere, jeg har skrevet det før - i fjor etter det forsmederlige tapet mot Alta, var det banning og buing på eget lag fra tribunen.
Fy skam !!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ps: Det er lov til å ta med seg en sixpack.
Plukk opp røret og kontakt oss for nærmere avtale om sted!
Vi skal kose oss!!!
Macka fra start!
Bams-fia, Jack og sang!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Er Fredrikstad publikummet for kravstore????
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Hvis en eller annen innen 10 meters radius i forhold til der du sitter/står høylytt klager og rakker ned på guttane, be han/henne om å holde kjeft. Skal love deg at personen føler seg passe dum og kutter det ut!
Hvis alle tar ansvar og rydder opp rundt der man sitter/står blir det bra!!!
Hadde en sånn en 4 meter bak meg på Gressviktribunen i fjor. "Nei, kutt ut `a" var alt som skulle til!
Stadion på FMV!
Kanskje han kameraten din på Gressviktribunen bør ta seg en tur på meløs isteden. Der kan han klage så mye han vill. he he.
Nei da. Jeg er nok den som kanskje er mest negativ her inne. Begynner å bli bedre nå. Har liksom begynt å akseptere forholdene.
Men blir så forbannet på at det blir lovet både det ene og det andre.
Så vi supportere vil nok bli veldig viktig i år. :ffk: :ffk: :ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914