Situasjon "Mommo" !
Mulig at jeg ikke har fulgt med i timen i det siste , men hva er ståa rundt Mammadou Diagne Latyr , nå før sesongstart ??? Det siste jeg har hørt er at søknad om opphold og arbeidstillatelse fortsatt ligger og "støver" ned i en eller annen skuff på departementet i Oslo....:confused:
En venninne av meg lå i køen der i 9 måneder... Så hvis ikke fotballspillere får særbehandling kan dette dra ut i tid...
Håper det ordener seg, han kan bli en stor spiller...
Håper det ordener seg, han kan bli en stor spiller...
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ja, det er helt sikkert ! Mommo er en spiller jeg har stor tro på , og håper inderlig at dette løser seg ! Vi går glipp av en kjapp, smidig fotballspiller hvis dette går i stå, og enda verre ...i vasken ! Så vi får håpe at sentrale personer i FFK presser på det de kan her !??:confused:
Ser ut som de jobber hardt med saken
"– Det er frustrerende at det skal ta så lang tid å få et svar på denne søknaden. Med Brian West gikk det fort. Derfor kan jeg ikke skjønne at de ikke kan gi oss et svar, sier Harry Hansen - sportslig ansvarlig i FFK. I går sendte han en faks til UDI, hvor han krevde et svar innen avreise lørdag."
Men det ser ikke ut som han får være med til Spania.
"– Det er frustrerende at det skal ta så lang tid å få et svar på denne søknaden. Med Brian West gikk det fort. Derfor kan jeg ikke skjønne at de ikke kan gi oss et svar, sier Harry Hansen - sportslig ansvarlig i FFK. I går sendte han en faks til UDI, hvor han krevde et svar innen avreise lørdag."
Men det ser ikke ut som han får være med til Spania.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914