Husk meg
Brukernavn
Passord

Stemningen på forumet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 13:19
Litt moro å se hvordan stemningen skifter fra fortvilelse til ny optimisme kun pga noe rykter, men det er nok sånn det skal være..?
Jeg for min del er fremdeles sikker på at KTE har noen kort i bakhånden.
Dessuten, husk på at mange av dagens FFK-spillere har for det første vært med på å vinne jevne kamper i flere år nå, de har også blitt et par år eldre, og med den økte treningsdosen som elitebusjettet tillater, så er nok forskjellen på denne grunnstammen og tilsvarende nøkkelspillere i etablerte elitelag (nesten) lik null.
Tipper FFK midt på tabellen....

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 15:00
Tipper FFK på 9.de plass. Det er litt under midten, men trygg plass.

WigWam på stadion høres bra ut!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 17 mar 04, 16:08
Hei JA.

Med risiko om at jeg husker feil men jeg mener at kai Rogers bananskudd kom ved opprykket i 1979??

Jeg er forøvrig helt sikker på at han skrudde en corner rett i mål fra venstre side mot Vålerenga i 1-1 kampen på bislett i 1981. Forøvrig misset Per Egil Ahlsen en straffe på stillingen 0-0 i samme kamp.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

JA

Juniorspiller

Lagt til: 17 mar 04, 16:43
Opprinnelig postet av Fjedjik
Hei JA.

Med risiko om at jeg husker feil men jeg mener at kai Rogers bananskudd kom ved opprykket i 1979??

Jeg er forøvrig helt sikker på at han skrudde en corner rett i mål fra venstre side mot Vålerenga i 1-1 kampen på bislett i 1981. Forøvrig misset Per Egil Ahlsen en straffe på stillingen 0-0 i samme kamp.

Jepp. Dette var i kvalik mot Bodø/Glimt, og i den tiden hvor (hvis jeg ikke husker feil) Robert Nilsson, Terje Høili, Reidar Lund, Jan Aas m.fl var med.
Robert Nilsson var forøvrig den som korrigerte meg en gag - jeg trodde det var i -73.

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 mar 04, 17:17
Til JA.
Terje Høili spillte da ikke på laget i 73 eller 74. Husker han var med å slå Haugar i finalen i 1961. Da scoret han et av de 7 målene i 7-0 kampen.:confused:

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 17:23
*Sukk* Jeg var ikke paatenkt engang paa denne tiden. :D

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 18:24
Når vi først mimrer kan jeg fortelle at den aller første foppalkampen jeg var på var Skottland vs England på Hampden Park 24. mai 1975. Englan vant 5-1. Jeg var 4 år gml, og husker selvsagt ikke en dritt. Tror fattern fortsatt har billettene.

-exit body, exit mind-

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 17 mar 04, 19:08
Endret: 17 mar 04, 19:11
..min far ga meg en klem for første gang da Kai Roger skrudde ballen inn til enorm jubel.
Enormt lattermildt ble det da Reidar Lund fikk frispark på ca. 25m, men fikk lurt dommeren ved å flytte ballen nærmere 16m bak hans rygg. Savner litt humor og galskap nå for tiden.
(Reidar hadde skuddfot!!!)

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

JA

Juniorspiller

Lagt til: 19 mar 04, 11:55
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til JA.
Terje Høili spillte da ikke på laget i 73 eller 74. Husker han var med å slå Haugar i finalen i 1961. Da scoret han et av de 7 målene i 7-0 kampen.:confused:

Mulig at TH ga seg før det, men da kan det vel ikke være så lenge før?
Den første kampen jeg kan huske var mot Rosenborg hvor Jan Fuglset skjøt Jan Hansen i senk. Traff`en i panna da han lå nede og ut med han. Jan Fuglset hadde enda bedre skuddfot enn Reidar Lund!

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 19 mar 04, 16:19
Opprinnelig postet av Holters
*Sukk* Jeg var ikke paatenkt engang paa denne tiden. :D

Hei! Det er`nte noe å sutre for. Vær glad du er ung og har mulighet til oppleve FFK i 60-70 år til. Det er noe annet enn gamlekara har. ;)

Kanskje t.o.m en CL kamp eller to? Hvem vet ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914