Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda litt mer rykter ....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 16 mar 04, 20:16
ER det noen av dere her som hørte på radio Fredrikstad sporten i dag ? Eggen skulle vissnok ha vært med etter det "Ranveig" på VGD skriver ..... Er en værsting til å finne linker og rykter denne "Ranveig", det er nesten somå ha "Supporter" tilbake !!

Ta en titt og kommenter dersom andre har fått noe med seg :

Fra VGD

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 16 mar 04, 22:48
jeg tror "thomas" er han som tidligere var "supporter".. han gir mange linker og har samme måte og skrive på.. ;)

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 mar 04, 23:02
Alle intervjuer om FFK på Radio Fredrikstad, pleier å bli kommentert ganske raskt på f-b.no. Derfor tror jeg ikke noe nytt har kommet frem i dagens sport på Radio Fredrikstad.
Tror forøvrig det vil skje noe med 2-3 Rosenborg spillere (Odd I. Olsen - L. Blix - Enerly) før 1. april, for å gjøre plass til nye Rosenborgspillere. De har jo ikke forsterket enda.
Håper FFK ikke lar disse spillerne gå til noen av konkurentene, vi har bruk for alle 3 spillerne. :ffk:

FFK på toppen i 2005

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 16 mar 04, 23:37
veldig spennende, hvis dette stemmer da... vet ikke hvor pålitelig denne "Ranveig" er jeg, men har skrevet mange innlegg som omhandler FFK... det må da være noen som har hørt på radioen i dag??

hvem kan så i tilfelle denne landslagsspilleren være? hvis han er norsk, mådet vel være Leo.
er han utenlandsk, er det jo umulig å tippe...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 02:13
Alt han skrev ble sagt på radioen, og Ranveig er pålitelig.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 17 mar 04, 08:05
He he !!

Takk for at du bekreftet mistanken min Holters :D

Har vært en 3-4 ganger jeg har stusset på nick`et Ranveig på VGD og tenkt " Det er i alle fall ikke en kvinne som skriver det der ". Og når du også skriver "han" i svaret ditt så er det en god bekreftelse.

Aner ikke hvilken person som skjuler seg bak nick`et ( og samme kan det være også, litt av sjarmen med å være anonym .... ). Jeg også regner kilden som pålitelig, som Holters også skriver. Det som kommer frem, stemmer som oftest, og ofte ligger Ranveig litt foran oss andre.

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 17 mar 04, 09:19
Hvis dette er sant, så virker det som om Eggen/Hansens taktikk er genial.
Andre lag har anskaffet super-spillere tidlig (Og fått skader!). E&H har jobbet tett med selgere og holder alt skjult inntil seriestart.

Hvordan virker det på oss? Jo; vi blir deppa og redde. Men når disse spillerne blir avslørt rett før seriestart vil vi få en opptur uten like. Og med en opptur vil vi være dobbelt så gira til å synge og skråle.

Moralen er: Vær deppa og redde, så blir gleden større ;)

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 11:27
Endret: 17 mar 04, 11:28
Tja, tja.
Jeg er ikke overbevist. I hvert fall når det gjelder benevnelsen "landslagsspiller". Hva mener han med det egentlig?

Det mest realistiske jeg ser for meg er en Enerly/ Blixt løsning. Det beste er selvfølgelig å få begge. :D

En slik løsning støtter jeg 100 %. Enerly, fordi vi trenger en pålitelig kantspiller med tippeligaerfaring, som kan slå gode innlegg, Blixt fordi vi trenger forsterkininger i Back-rekke.

Ettersom Eggen ikke lykkes med å skolere om Risholt til stopper (jeg er fornøyd med at motoren fortsetter på midtbanen!) kan kanskje Blixt hjelpe til med å forsterke det bakre leddet. Der er vi relativt skadeutsatt.

Håper dette går i orden. Skulle tro RBK var interessert i å få noen penger igjen for de to? Det får de neppe til høsten.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 17 mar 04, 11:41
Endret: 17 mar 04, 11:52
:cool::cool::cool:La oss håpe at " ryktene " stemmer.
Dessverre er det slik at jeg, pr. dag ser for meg at KTE går mot sin største utfordring noen sinne som trener.
Dette mener jeg i den største respekt ( bøyer meg i støvet, slikker nesten skosåla) for KTE som trener og også utfra det jeg har fått med av han som person.
Håper derfor at "ryktene" om forsterkninger stemmer, blir selvsagt meget "Happy";), dersom det er de nevnte RBK- spillerne.
Uansett håper jeg at FFK når serien starter, står slik "rusta" at både KTE og resten av FFK (supportere inkludert)kan slappe litt av, senke skuldrene og få humøret fram.:ffk:
Håper jo at framtida med KTE og FFK kan vare lenger enn ut 2006!
( Ingen provokasjoner her??)
:confused::rolleyes::cool:
THE FUTURE SO BRIGHT I GOTTA WEAR SHADES !!!!! ( skjønner`u):cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 12:39
Gleder meg sinnsykt til seriestart! Vi må ikke glemme oppi allt overgang og forsterkningsjaget at det viktigste er å få laget til å spille godt sammen og gi dem selvtillitt.

Oppfordrer alle som skal til Åråsen til å støtte laget i samtlige 90 minutter selv om det blir tap. Det vil gi signaler til spillerne om at vi står bak dem, og at vi tror på dem. Det trenger de etter alle kritiske røster som har florert i media og på nett.

Alle vet vel forskjellen på spilllere i medgang og motgang. Enorm forskjell. Vi må gjøre vår del av jobben, og overlate laguttak og forsterkninger til de som faktisk er ansvarlig for det. Vi er ansvarlige for å gi støtte og selvtillitt. La oss ta det litt på alvor de siste ukene.

Takk for oppmerksomheten.
:ffk::cool::ffk:

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mar 04, 13:36
Det som ble sagt på radioen var at "Eggen utelukker ikke at det kan komme med en overraskelse på turen til La Manga" Dette var det programlederen som sa etter å ha snakket med Eggen, men intervjuet med sjefen sjøl ble det ikke noe av pga tekniske problemer.

Har hørt lignende uttalelser veldig mange ganger nå, så har egentlig ikke tenkt noe mer over dette eller har noen som helst forhåpninger.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 17 mar 04, 13:53
Overraskelsen er selvfølgelig at alle spillerne får servert bløtekake på rommet første kvelden, ikke at det blir med en ny spiller :(

Dette kommer selvfølgelig på grunn av innskjerpningene som NFF har gjort ovenfor klubber som oppholder seg på La Manga. I stedet for å oppføre seg som Emil Baron skal spillerne derfor få kake første kveld og gulrot-saft de resterende kveldene.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mar 04, 14:52
Ser for øvrig at enkelte skriver at de tror Enerly og Blixt kan være aktuelle. Da bør dere være oppmerksomme på at RBK ikke vil slippe noen flere spillere nå før de har hentet inn forsterkninger selv - noe som ser ut til å drøye til sommeren. Blixt og Enerly er nok først og fremst aktuelle for FFK-spill fra og med nyttår da de kan gå gratis og RBK ikke kan sette kjepper i hjulene. Sånn situasjonen er nå vil RBK aldri slippe de. Blixt fordi de har få forsvarsspillere i stallen og trenger ham dersom skader kommer, mens en skadefri Enerly vil kunne få en del spilletid.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 17 mar 04, 15:31
Det er helt riktig.
En slik overgang avhenger av at RBK også får inn eventuelle forsterkninger. Forløpig ser det ikke lyst ut mht Enerly.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 17 mar 04, 15:38
Endret: 17 mar 04, 15:39
Klippet fra RBK.no

- Vi er kommet i en situasjon der vi må forsterke spillerstallen foran seriestarten. Det må vi gjøre i forhold til de ambisjonene vi har, bekrefter By Rise overfor Adresseavisen.

Ingen ting tyder på at de har noen spillere formye ennå !

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 17 mar 04, 15:54
:ffk:

Er helt enig i at vi trenger forsterkninger. Vi er jo i utfordrer posisjon. I årets sesong er dårligste motstander bedre enn fjorårets beste. Vi kan ikke sitte og se på at de fleste tippeliga lagene fra plass 10 til 3 i fjor har forsterket stallen vesentlig uten å forbedre vår egen stall. I tillegg har jo kamma forsterket med både "vår" Buer Johansen og her om dagen "utlandsproffen". Håper virkelig at KTE og HH får fisk i garnet snart. Høili står jo klar med pengesekken og nesten skriker etter å få bruke dem. Håper ikke at planen er å forsterke utover i sesongen. For da kan vi ha kommet på etterskudd. Vi må kapre poeng fra åpningen av. Det kan nemlig bli svært tungt for spillegruppa om man kommer skikkelig på hælæ og har tre poeng opp til kvalikk, fire, fem..........Bare se på Ålesund i fjor, dersom de hadde tatt poeng tidligere i sesongen hadde de klart seg. Det er ikke nok med en solid slutt spurt.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mar 04, 16:20
"Vi har ikke slutta å jobbe med evt. forsterkninger for sesongen 2004, men skal mye til om noen blir klare før seriestart..." Sitat Eggen på Radio Fredrikstad i dag.

Virker som det er mest aktuelt å hente inn spillere underveis i sesongen.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 18 mar 04, 23:47
Opprinnelig postet av Anduril
ER det noen av dere her som hørte på radio Fredrikstad sporten i dag ? Eggen skulle vissnok ha vært med etter det "Ranveig" på VGD skriver ..... Er en værsting til å finne linker og rykter denne "Ranveig", det er nesten somå ha "Supporter" tilbake !!

Ta en titt og kommenter dersom andre har fått noe med seg :

Fra VGD

For de av oss som har fulgt med litt, så har man registrert at Holters vet godt hvem denne supporter er/var. Siden han tydeligvis også har kjennskap til Ranveig, er nok dette samme persjonen. jeg tror også thomas på dette forumet er den samme som var supporter...

men hvem kan det være? kanskje det er holters selv som skjuler seg bak et dekknavn...

er jo litt mistenkelig også da at supporter ga seg rett før holters dro i militæret, og thomas "gjenoppsto" når han var ferdig der...

Bare artige spekulasjoner dette, for supporter er helt klart fortsatt savnet (ser ut som thomas har tatt seg en pause også)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914