Gratulerer FFK Supporter.net!!!
Ettårsdag i disse dager; er det ikke?
---------------------------
-exit body, exit mind-
FFK-Supporter
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 16 mar 04, 19:21
Endret: 16 mar 04, 19:21
Hvis det stemmer så er det bare å gratulere!!! :ffk:
FFK knuser ALL motstand!! :)
Kan stemme bra at det er i disse dager. Om jeg ikke husker feil så ble vel siden lagt ut 23.mars.
Ufattelig imponerende at noen husker dette, men det stemmer faktisk veldig godt. Dessverre har jeg det nedskrevet hjemme i Norge, så jeg er ikke 100% sikker på hvilken dag siden ble lansert.
Takk for gratulasjonene :)
Takk for gratulasjonene :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Gratulerer!
Må bare si at initiativtakerne bak dette forumet fortjener en stor takk for hard jobbing, og flotte sider som gleder (og informerer) alle FFK supportere!
Debattene her er gode, og vi blir jo bare flere og flere brukere, så dette er morsomt.
Grattis!
Må bare si at initiativtakerne bak dette forumet fortjener en stor takk for hard jobbing, og flotte sider som gleder (og informerer) alle FFK supportere!
Debattene her er gode, og vi blir jo bare flere og flere brukere, så dette er morsomt.
Grattis!
Jeg vil slenge meg på gratulasjonsbølgen !
Dette er et utroligt bra forum, med god takhøyde og mange "seriøse innlegg". Så en får sende en takk til debatantene også. Normalt blir et forum ødelagt av hatstemning mellom konkurrerende klubben og nivået på seriøsiteten faller til et lavmål. Det er selvsagt lov å provosere, med et glimt i øye.
Dette er et utroligt bra forum, med god takhøyde og mange "seriøse innlegg". Så en får sende en takk til debatantene også. Normalt blir et forum ødelagt av hatstemning mellom konkurrerende klubben og nivået på seriøsiteten faller til et lavmål. Det er selvsagt lov å provosere, med et glimt i øye.
Andre enn meg som har problemer med å få lagt inn noe under nye emner??
:confused:
From 1/2D1
Opprinnelig postet av Lumir
Andre enn meg som har problemer med å få lagt inn noe under nye emner??
Hm, forumet er det samme som har fungert i et aar naa, saa ingenting skal vaere galt. Hva er problemet? Gi oss en liten beskrivelse, saa skal vi se hva vi kan vaere behjelpelige med. :)
Ansvarlig redaktør
får gratulere jeg også!
har mange gode minner herfra... husker spesielt tiden da patriot44 kom inn og la inn 10 nye poster hver gang jeg skrev noen poster her, for å trone øverst på den lista som var på forsiden før...
Er ellers helt utrolig at vi har et så seriøst forum, se f.eks. på kråkevingen sitt lavmål i forhold... må dere slette mange innlegg, holters/costanza???
har mange gode minner herfra... husker spesielt tiden da patriot44 kom inn og la inn 10 nye poster hver gang jeg skrev noen poster her, for å trone øverst på den lista som var på forsiden før...
Er ellers helt utrolig at vi har et så seriøst forum, se f.eks. på kråkevingen sitt lavmål i forhold... må dere slette mange innlegg, holters/costanza???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Noe sensureres eller slettes, men stort sett går det greit. Tror det har vært viktig at vi har kjørt en stram linje helt fra begynnelsen om at vi vil ha et seriøst forum. Et fåtall har klagd og lagd en stor sak ut av dette, men alt i alt synes jeg at forumet har utviklet seg i riktig retning.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914