rotevatn
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Er alltid spennende med folk som Rotevatn som utvilsomt har et stort potensiale, men jeg syns aldri han har klart å få det ut. Nå kan selvfølgelig et miljøskifte og ny trener gjøre underverker for Rotevatn, men jeg har vanskelig for å se at han skal ta keeper plassen fra tigern Sørlie. I så tilfelle må han heve seg betraktelig fra hva han presterte i Stabekk.
Eh, for Sørlie er unik? Vell, da er du bedre kjenner enn meg, Sørlie har mye å hente på en del småtteri, så har også Rotevatn... Begge er usedvanlig usikre i feltarbeidet, Sørlie er meget god på strek, men sånn runbaut anser jeg p.t Rotevatn som hakket vassere, så det blir spennende...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Eh, for Sørlie er unik?
Jepp, for meg er Sørlie unik. For humøret i laget og i spillergruppa så tror jeg han er veldig viktig. Selvom han fortsatt har mye han kan bli bedre på som keeper, så mener jeg at han er en av FFK`s absolutt viktigste spillere.
Lenge leve "hjørnet"!
sørlie hadde en del baklengsmål i fjor som han må ta på sin kappe, så han er ikke Gud han heller... tror det blir en jevn kamp mellom Sørlie og Rote, men førstnevnte strekker nok det lengste strået...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914