Åråsen! G og H- feltet har ledige plasser - Kjøp på LSK kvoten...
Kanskje firmaer eller angre grupper fra Fredrikstad bør gjøre et stort samlet oppkjøp av disse billettene?
Da vil det være mange billetter til de som ikke reiser i "et stort selskap".
Det skal nok bli god stemning i fuglekassa.
---------------------------
Macka fra start!
Opprinnelig postet av Pk
Selv skal jeg stå på Adidas tribunen og synge av full hals! :)
"Slike gutter det vil gamle Norge ha"!
Macka fra start!
Jeg ser på lsk.no at det feltet som ligger rett til høyre for Adidas tribunen er det ikke mulig å få kjøpt på nettet. Det er kanskje en seksjon som er holdt igjen til vi har solgt alle de vi nå har fått. (kun spekulasjoner).
Opprinnelig postet av Jonek
Klart at Adidas tribunen bør fylle opp først, men jeg regner med at det vil bli utsolgt straks. Alle de som vil stå og synge hele kampen bør selvsagt innfinne seg på ståplasslektaren.
Adidas-tribunen er vel egentlig også sitteplasser? Håper jo likevel folk vil stå, men kan jo hende det blir litt trøbbel akkurat der ettersom mange sikkert ønsker å sitte der også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi får bare be alle som skal sitte om å sette seg foran :D
Vi kan jo også få rød-hvite fans til å reise seg andre steder på stadion også.
Opprinnelig postet av Costanza
Adidas-tribunen er vel egentlig også sitteplasser? Håper jo likevel folk vil stå, men kan jo hende det blir litt trøbbel akkurat der ettersom mange sikkert ønsker å sitte der også.
Vi husker alle med glede over stemmningen når over 2000 mennesker fra Fredrikstad i fjor stod 2x45 min. + 20 min. etter kampen mot Godset i fjor. Det gav frysninger på ryggen. Det var også da tribune som var beregnet for sitteplasser...
Oppfordrer alle til å stå og lage lurve leven!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
På bortebane er det bedre å stå dersom vi fra Fredrikstad skal få til det rette trøkket. På hjemmebane er vi jo i flertall uansett, så da har det ikke så mye å si om vi står eller sitter.
Det trøkket som var på Marienlyst sist år tror jeg faktisk kan resultere i noen ekstra borte poeng, dersom vi får til det samme i 2004.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opp å stå! Lær deg sangene som skal synges.(det nye "reportoiret" kommer snart på cd) Ingen unnskyldning. Irettesett naboen som ikke synger!!!
Ikke bli sur om klanen synger sterkere enn oss..-mulig de gjør det nemlig..
Fortsett å syyyyynge. LÆR SANGENE !!!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Møklegård
Ikke bli sur om klanen synger sterkere enn oss..-mulig de gjør det nemlig..
Fortsett å syyyyynge. LÆR SANGENE !!!
Jeg tror at du kan ta vekk "mulig" i setningen din, er nok ikke noen tvil om at Klanen synger høyere enn oss. Var bare rått å høre på dem i Newcastle i UEFA-cupen, selv over TV.
Men rett innstilling !! Her skal det synges om vi så blir overdøvet vilt og hemningsløst. Og ligger guttane under med et mål eller 3 så synger vi da å :D
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914