3-5-2???
Se her:
Sørlie
Czwartek
Trondsen
Helland
West
Koskela
Risholt
Brenne
Søderstjerna
Hornseth
Ringberg
Begrunnelse:
- Vi har ingen venstrebacker som holder TL-standard.
- Vi har en "overbefolket" midtbane. Mao mange midtbanespillere som egentlig bør få spille med tanke på det laget vi har i det store og hele
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Være destruktive, og spenn og spark!!!!
:confused:
"Don`t be Cruel:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
At med FFK`s spille materiell idag vil dette kanskje være en god løsning. Så vidt jeg kan forstå så vil et 3-5-2 system være slik når vi angriper. Når motstanderen presser oss vil to fra midtbanen falle ned som midtforsvarere, slik at systemet blir 5-3-2. I FFK`s tilfelle vil både Risholt og Koskela være som skapt til en slik rolle.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Pk
3-5-2 strider jo mot FFK grunnprinsipper...FFK har alltid og skal alltid spille 4-4-2 med offensive sidebacker og godt gammeldags spill langs vingene! :) Sånn for å være ordentlig gammeldags...hehe :)
I fare for å drite meg ut.... er ikke FFKs "tradisjonelle formasjon" 4-3-3? Jeg opplevde jo selv ikke storhetstiden, men klubben spilte jo den taktikken i alle år jeg fulgte med fram til Eggen kom, og hadde en følelse av at det da var tradisjon å spille 4-3-3 med vingspill i FFK.
FFK spilte jo lenger enn mange andre i 1:divisjon i gamle dager med 2 backer og hallfer. Er så gammel at jeg husker :o Dramaskrika da Frigg begynte med 4back linja!
Så når det gjelder tradisjoner, betyr det ofte fra hvor den enkelte begynner si tidsregning!
:cool:
FFK på toppen i 2005
det er heldigvis inegn statiske spillemønster i forball. det er det vel bare Bowling, ( He- He9:p
En ærlig FFK supporter!
4-5-1 behøver ikke nødvendigvis være et defensivt system, det kommer mere ann på hvordan laget blir komponert og hvilke spilletyper man har, slik jeg forstår det.
Uansett så blir det nok 4-4-2 på FFK iår. Ringberg kan ikke spille alene på topp og det ser jo ut til at FFK satser på ham som bankers i startoppstillingen. Personlig er jeg litt redd for at Ringberg skal falle litt igjennom mot de beste lagene pga. fartsproblemer.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914