Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig humør?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 13 mar 04, 15:04
Jeg sitter på jobben å kjeder, og jeg innser at FFK er ikke lenger nok til å få meg i godt humør. Er det flere som merker at de manglende resultatene har godt ut over humøret?!

Men jeg gleder meg som en unge til seriestart! Frykter dog at en dårlig sesong kan ødelegge sommeridyllen!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 13 mar 04, 15:34
prestasjonene på banen i det siste gjør også meg i dårlig humør. men jeg trøster meg med å se på den enorme interessen vi har utenfor banen, det er rett og slett utrolig morro, og det er sånn at jeg gleder meg like mye til stemninga på tribunen og i bussene før, under og (forhåpentligvis) etter LSK-kampen, som jeg gjør til selve kampen.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 mar 04, 17:00
man blir heller ikke bedre i humør av ha en mossekråke skrikende opp trynet sitt hver bidige dag på jobben heller, men nå er det under en måned igjen til seriestart og da blir nok humøret bedre, evig opptimist :ffk:

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 17 mar 04, 21:24
Tror nok dette med humøret kommer an på hva man forventer. Jeg for min del gleder meg, og lar ikke FFK knekke humøret mitt - kanskje fordi jeg ikke forventer annet enn en artig sesong med spennende motstandere og masse mediadekning av laget vi elsker. Jeg er bare glad om vi overlever i det gode selskap, noe mer har vi pr dags dato ingen grunn til å forvente. Og da får vi heller glede oss over sesongen som kommer, er forventningene høye risikerer vi mye dårlig humør. Men det er vel typisk Fredrikstad??

Blant mange "supportere" er jo ofte FFK "oss" i medgang og "dem" i motgang...

Oppe i hjørnet for alltid

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04

Lagt til: 17 mar 04, 21:34
Se litt lenger framover nå og ikke la dårlige resultater i treningskamper psyke dere ned !! Det er vel stort sett bare en kamp vi har stilt med tilnærmelsesvis fullt lag pga skadesituasjonen. Men få med dere de positive signalene fra spillergruppa og spillere som nå begynner å bli skadefri - de mener faktisk at vi skal kunne bite godt i fra oss og ikke bli noen kasteball.
Dette skal bli moro, vi sees på Lillestrøm !!!

Røde og hvite kællær ut på banen tællær

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 mar 04, 22:00
Enig i det. Poenget mitt var vel heller ikke at jeg ble i dårlig humør av FFK, men at FFK ikke fikk meg i godt humør når jeg av andre årsaker var litt nede. Men nå er humøret tilbake, og jeg ser frem mot sesongen med stor tro på at vi vil bli en fryktet motstander både i nord og i sør!!

Lenge leve "hjørnet"!

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 17 mar 04, 22:46
Får håpe du har rett. Tror en uke på La Manga (uten damer...) kan gjøre sitt til at gutta kan få en god oppladning mot Åråsen og årets første seier.

Oppe i hjørnet for alltid

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 18 mar 04, 08:02
Til ATM.

Tror du at det er bare om vinteren spillerne er skadet ?
Det er større mulighet for skader når serien starter og alvoret kommer !

Det er godt at spillerne er positive, hvis ikke får de finne seg en annen jobb.

Ser at "det hemmelige overraskelsen på La Manga", i følge dagens f-b.no, er at KTE skal treffe faren sin.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04

Lagt til: 18 mar 04, 09:07
Til Orion

Nei jeg tror ikke spillerne blir skadet bare om vinteren - men jeg kan ikke huske at jeg har sagt noe om årstider ??

Forøvrig tror jeg det veldig lite sannsynlig (selv om det er en teoretisk mulighet) at 11 spillere vil gå skadet samtidig gjennom hele sesongen.

Derfor tør jeg også å ha forventninger utover det resultatene av treningskampene har vist.

Røde og hvite kællær ut på banen tællær

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03

Lagt til: 18 mar 04, 09:59
Orion:
Tror ikke det er større sannsynlighet for at FFK skal bli hardere skaderammet i sesongen i steden for i oppkjøringen. Begrunnelsen for det ligger rett og slett i at de ikke spiller i Østfoldhallen....inget annet.

Jeg kjenner positiviteten stiger om dagen. Husk at da Nils Arne vant serien med Moss så vant de ikke en eneste treningskamp. Gutta kommer til å bite godt fra seg når de blir samkjørte på gress, og Ringberg begynner å score igjen.....

Trallalla........

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 18 mar 04, 10:34
Endret: 18 mar 04, 10:36
Opprinnelig postet av orion

Ser at "det hemmelige overraskelsen på La Manga", i følge dagens f-b.no, er at KTE skal treffe faren sin.

Ja hadde du kanskje regnet med at de skulle skaffe Thierry Henry?
De forventningene som skapes her på forumet er jo til å få bakoversveis av!

Slapp heller av og vent til FFK-staben selv kommer med en bekreftelse på ny(e) spillere.
...den som flyr høyt faller også hardt...

:D
:ffk::ffk::ffk:

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 18 mar 04, 10:57
Endret: 18 mar 04, 10:58
Det jeg mente om skadede spillere, var at blant superoptimistene her på forumet, er det vanlige håpet : "Bare vent til vi har fullt lag og 1. elveren klar"

En vil nesten aldri ha 1. elveren skadefri og derfor må man ha en bredde i laget og nok spillere (20-24) som holder brukbart nivå.

FFK har vist gjennom oppkjøringen at de i alle fall ikke har mer en 1. elver som holder nivå og kanskje ikke det engang.

Slik som situasjonen ser ut nå, må FFK greie seg med det de har (det er bare 14 dager igjen til vinduet lukkes) - og det er tynnt.

Resultatet er at de beste spillerne må spille med småskader og spillergruppen blir raskt nedslitt. Vi får håpe at de slipper å spille for mange cup-kamper.

Et alternativ blir å leie inn noen benkeslitere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914