Vi er dumpekandidat, men trenger ikke forsterkninger!!!
Forstå det den som vil!!!!!!!
Husker fra børnelærdommen en Dansk konge de kalte Svein Tjugeskjegg, fordi han hadde tvedelt skjegg.
Kan det være noe?:p
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi er dumpekandidat, men får ikke tak i noen forsterkninger !
De vi kan få er bare fyllmasse som bare holder samme nivå som dagen stall. Da kan vi like godt beholde de vi har og gjøre det beste ut av situasjonen.
Problemet er at FFK i dag ikke fremstår som et attraktivt alternativ for dyktige, etablerte spillere.
Situasjonen er at FFK har et stort publikum og en profilert trener og der slutter det. Laget rykket opp i TL fordi de andre tapte, med andre ord; de var ikke klar for TL-spill. Det hadde vært bedre å kapre kvalik-plassen og heller tape denne. Et år til i 1 div.hadde gjordt godt og med den entusiasmen som FFK har i næringsliv og blant publikum, hadde dette ikke vært noe økonomisk problem heller.
Nå blir det et febrilsk renn eter forstrekninger , som ikke kommer (eller vil komme). De har ikke noe forhold til at FFK hadde kjempesuksess for 30 år siden, spillere i dag ser etter muligheter og sportslig utfordring, som kan bringe de videre.
"Alt kan desverre ikke kjøpes for penger."
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
problemet er ikke at de ikke vil, men at ffk tilbyr altfor lav lønnEn helt korrekt observasjon, ajg.
Her har vi kjernen til problemet...
FFK and Wisla Krakow forever...
Hvor mye mener dere FFK skal betale sine beste spillere, og hva er kriteriene dere stiller til kvalifikasjoner? Dette bør begrunnes godt, nå er jeg spent :cool:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Hehe, Orion, vent i det minste til sesongen har startet, ok? Blir liksom litt komisk å skrive oppsummering fra 2004-sesongen før den i det hele tatt har begynt
Helt enig...det blir totalt latterlig å si at FFK ikke har sjangs i TL når vi ikke har spilt en eneste kamp der!!!! Skjerp deg!!:mad:
Vanvittig typsik ffk-supporter, og kanskje også supportere generelt, å være vanvitti gnegative når det går dårlig...vent nå hvertfall til sessongen starter og det har gått et par runder før du slakter laget! Alt dette negativet drittet hjelper ikke en jævla dritt
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
1:
Å si at FFK hevder seg i tippelaget, pga "forna dar", fjorårs-sesongen (nr 2 i 1.div, glad de ikke ble nr.3, da hadde de spilt i 1.div. enda), nye innkjøp ( som alle håper på, men...) , eller ren patriotisme ( sjåvinisme)
Eller
2:
Forsøk på analyse av de overnevnte fakta, og håpe på at ting " årnæe sæ". Men dessverre mene at pr.idag ser det mørkt ut !:ffk::):rolleyes:
Mener dessverre at FFK:ffk: sjøl har bidratt til denne situasjonen, da såvidt jeg husker ( Husker ikke bestandig rettt, heldigvis) at de sjøl gikk ut med at :ffk: trengte kvalitets forsterkninger. De gar jo også "vifta" med en del " store og tunge" fotballnavn.
Har vi derfor lov til å bli litt frustrert :rolleyes: Uansett vi lever i håpet om at av HamKam, Sogndal, Tromsø og Molde og Odd kommer iallefall 2 bak oss.:p:p
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Har heldigvis ikke funnet sannheten!!!
:ffk::confused::
cool:
"The fiurture still so bright I gotta wear shades" :cool:
Rart hvor mange ganger denne tråden må taes opp egentlig!
Poeng deles ikke ut i treningskamper.
Så fort man møter litt motstand, så er det enkelte som krever KTE`s hode på et fat og glemmer at mannen har ført oss opp av 2.div og opp i TL på 2 år...
etc...etc...etc...
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Er ikke som "Batzeba".
Mister ei heller motet så lett, men må noen ganger stikke fingern i jorda.
" Den som kun tar spøk for spøk og alvor for alvor, har lite forstått" ( piet Hein)
:p:o:confused:
Jeg hører hva du sier, men så lenge du kaller deg antidrillo, melte deg på forumet for en måned siden, og sier dumme ting om laget klarer jeg ikke ta deg på alvor.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Hvis dere skal prøve å "sette han på plass" ville det vært en ide å motbevise det dere mener er dumt.
Jeg blir også litt provosert av navnet, men drit i det, det sier endel om mannen bak navnet ihvertfall.
Men til antidrillo har jeg et spørsmål:
Husker du Sarpingen som sist år veddet på at FFK kom til å rykke ned i 2. divisjon igjen?
Da han tapte ble han kjørt rundt naken i en truck og avbildet i Fredrikstad Blad.
Kanskje du er interessert i å inngå et lignende veddemål i år.
La oss nå se om du er tøff.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Personlig tror jeg at dere har vel så mye greie på fotball som meg, trolig mer om FFK de siste åra. Dette fordi jeg har vært vekk / bortreist endel de siste år !!:rolleyes:
MEN allikevel dere, det som dere mener er så inne i hampen dumt, konkretiser dette. !
:ffk::ffk: Enig i ei blemme, Frode confused:e, mente utleie en gang og kom i skade for å skrive iallefall tolkes som å selge.
Men " Aristokrat " Tror forsatt at muligheten er større for deg å bli kjørt rundt i truck, dersom du tipper 4plass på FFK, enn jeg har det som åpner for kvalikk/ nedrykk.
Se begynner innlegg i " Hvem rykker ned"
Ellers kan jeg gjerne vedde hva som helst på at ikke FFK rykker ned i 2- andre divisjon:p
At det er mulig å trekke fotballkunnskapene i tvil, eller å hevde at en selv i alle fall innehar større kunnskaper fordi en tipper at FFK kommer til å etablere seg trykt i TL, er vel å skyte over mål.
Det må være lov til å har litt is i årene når det gjelder suksessen til FFK i 2004. Jeg er ikke noen medvindssupporter og har ikke problemer med at laget taper, selv om det er utrolig mye bedre med seier - det er det vi alle ønsker.
Jeg er trofast START-supporter. I tillegg følger jeg FFK så godt jeg kan. I fjor var jeg på et noen FFK hjemmekamper + bortekamp mot START og MK. Jeg vet hva motgang er og har gitt skylden på dommere, linjedommere, været og uflaks, men resultatet som teller er hva spillerne gjør på banen og jeg mener å kan se når et lag ikke vil/klarer å presterer.
Jeg har sett FFK i treningskamp i år og ble skremt, de ville ikke skape noe offensivt. Det var selvsagt et redusert lag som spillte, det har vært mye skader, men det sier noe om den tynne bredden FFK har, for skader blir det gjennom sesongen.
Jeg skal ikke vedde, men jeg håper at FFK greier seg gjennom og spiller i TL til neste år. Det kan holde hardt, men det er viktig at de ikke blir sviktet av "de som venter på topp-plassering" når tapene kommer på løpende bånd.
Det er ikke nødvendigvis at innhenting av forsterkninger vil bedre resultatet, men det vil være en forsikring mot skader.
Det viktigste nå er å få opp selvtillitten hos spillerne, så de kan begynne å putte ballen i mål.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914