Husk meg
Brukernavn
Passord

TAP IGJEN!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 12 mar 04, 16:56
:confused: HVA KAN GJØRES????? . Står fortsatt på mitt. Trenger to- til tre forsterkninger av "kvalitet". En spiller i hvert ledd.

Vi viser nok en gang at vi ikke helt holder mål. DESVERRE.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 mar 04, 17:15
Like greit... Vi kan jo ikke ødelegge statistikken! Har tross alt ikke vunnet siden 12. januar (!). ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 12 mar 04, 17:16
Ikke at jeg har noe med dere, men følger jo litt med FFK da. Synes det er gøy at dere er tilbake i toppen igjen. Tap mot Odd i Skien. En bane de bor på er vel ikke all verdens så farlig? 2-0 med ok spill i første omgang er vel ikke så verst? Tror FFK kan overasske selv de mest pessimistiske av dere her inn i år!

---------------------------

1904-2004=100 år!


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 12 mar 04, 20:01
statestikken til ffk begynner å se veldig stygg ut nå.
men viss vi henter inn en angriper eller en forsvarer til så blir det bra.

det årnær sæ:ffk:

---------------------------

i hundre mot toppen


ArEd

Knøttespiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 13 mar 04, 13:56
Heldigvis deles det ikke ut poeng i treningskamper.
:ffk:

---------------------------

Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 mar 04, 14:44
Syns egentlig ikke det er så big deal at vi tapte her. Odd er et godt lag, og spillemessig så var det vist fremgang. Hvis vi lykkes med å prikke formen til 12 april. så spiller det lissom ingen rolle at de andre laga var i bedre form i mars. Men det er klart at vi har vel en del jobb å gjøre ennå.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 mar 04, 19:05
Tja, hva kan man si? Det er ikke bare FFK som taper og taper, Stabek sliter vel med noe av det samme, klarer for alt i verden ikke å vinne, men det er fasinerende lite syting på deres forum, er det bare FFK-supporterne som legger seg ned og griner når det butter litt i mot?

Vi har da ingenting å tape i disse kampene, det er i oktober vi kan begynne å tørke tårer, om det er i glede eller sorg vil tiden vise...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mar 04, 21:37
Stabæk har vel ennå ikke vunnet en treningskamp tror jeg... Tapte vel 2-3 mot Hønefoss sist.

Djurgården, seriemester i fjor, har ennå ikke vunnet i år heller tror jeg.

Men vitner ikke det litt om medgangssupportertendenser å begynne å syte over dårlige resultater i treningskampene? Jeg, med mange flere, har jo vært litt skeptisk og det er helt greit å komme med noen kritiske spørsmål, men å få utblåsninger mot laget er litt bakvendt. Og det er vel nesten en hån mot Eggen når vi stiller spørsmålstegn med hans avgjørelser. Han har vel litt peiling når han har ført FFK til en himmel de ikke har vært i på 20 år.

Skal vi sammen begynne å støtte laget 100%, uansett resultat, uansett spill? Det er kanskje det Stabæk-supporterne gjør?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 14 mar 04, 03:30
ja la oss gjøre det for en gang skyld, nå har vi pratet dritt om laget siden opprykket la oss heie nå, og skrive noe posivet nå. husk 2 div, 2 år siden grøss

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 mar 04, 10:42
Kaster meg med på den innstillinga FFK1903. Har nesten begynt å gå lei av å være på disse sidene i det siste. Det har stort sett kun vært negative innlegg og meninger. Har forståelse for at man ikke blir veldig optimist av en tapsrekke som den vi har i øyeblikket, men det VIL snu med seriestarten.
Laget har rykket opp 2 sesonger etter hverandre, og er muligens litt "mettet" i øyeblikket.
Sesongavslutningen ifjor inneholdt en rekke med "cupkamper", med stor interesse, tenning og stemning. Det er ikke lett å få tenning i treningskamper da tror jeg.
På Åråsen får vi se et helt annet og fandenivoldsk FFK lag, som kriger, kriger, kriger, kriger og vinner!!!
Forza FFK!!

---------------------------

Macka fra start!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 mar 04, 11:02
Endret: 14 mar 04, 11:03
"MoMo" får han spille da???????
Hjelper ikke med en talentfull squad.
Det er resultatene i år som teller mest!!!:ffk:
Still deg spørsmålet ? Har vi denne "squaden" dersom vi er så uheldige å rykke ned, blir 1 div, et år til og KTE slutter !!
Et trøsteløst scenario:ffk::eek::|

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 mar 04, 11:14
INGEN vet om vi rykker ned, eller holder oss. Det er hele poenget! La oss forsøke å oppføre oss som supportere og være optimistiske frem til serien starter iallefall. Treningskamper er ikke noe målebarometer!

---------------------------

Macka fra start!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 mar 04, 12:14
Endret: 14 mar 04, 12:16
Sant nok, sant nok !
men det "nøttær inte" å si som harajegern, ":)Det er ikke så farlig om jeg bomma, det er sausen som er best";)
Treningskamper er ikke noe målebarometer . Nei men en liten, liten pekepinn oogså for de mest frelste?????
Håper det blir som 3Kæll synger, "Vintern er råtten i Fredrikstad" Men "Sommern er Hærlig". kanskje en trøst fordi om resultatene er lik været idag, trøstesløst også i Fredrikstad.
Oppføre oss som supportere, ja det betyr at vi er supportere også om vi ikke er gode nok, om vi rykker ned, om hverdagen er grå eller at vi stiller spørsmåltegn.
Vive la Roi
:ffk::ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340