Husk meg
Brukernavn
Passord

Høili: "Vi skal ha to spillere til"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 11 mar 04, 15:48
Det sier han i dagens papirutgave av Finansavisen. Med 230 mill overskudd i fjor (åssen får han det til?), har han vel penger til å sette litt makt bak uttalelsen?
Det er jo ihvertfall lov å håpe, mår han sier det så bastant?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 11 mar 04, 15:50
hadde vært kjempedeilig det

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 11 mar 04, 15:59
Opprinnelig postet av FFK
Med 230 mill overskudd i fjor (åssen får han det til?), har han vel penger til å sette litt makt bak uttalelsen?

Ja med 10 % til FFK så tar vi Braathen og Andre Bergdølmo.

Det hadde jaggu vært noe...:)

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 11 mar 04, 16:17
Har han sagt det?? NÅ ble jeg glad:ffk:

Håper det ligger noe i det. Høili har skjønt det.

Alle må da se at dette ikke holder. Det er ikke mer som skal til. Vi trenger faktisk to til. Da er vi der. Men det må være kvalitet. NÅ BLE JEG GLAD. EN KJEMPE NYHET.:ffk:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 mar 04, 00:21
Tja, nå stenger vel overgangsvinduet om drøye to uker? Blir overrasket om det i det hele tatt blir noen flere spillere, i hvert fall ingen som styrker laget betraktelig, de togene har nok gått nå.

Det er vel ingen som selger sine spillere så sent, når de selv får knapp tid til å hente inn erstattere. Altså står vi igjen med spillere som ikke får førstelagsfotball i den klubben de er, og spillere som ikke har noen klubb, og hadde de vært gode hadde de vel fått seg ny klubb for lenge siden?

Mener ikke å være negativ, men har hørt rykter om spillerkjøp så mange ganger at hver gang noe skriker ulv ulv nå så tar jeg det med en klype salt.

Men er ikke så sikker på at dette går den gale veien selv uten forsterkninger. Bodø/Glimt gjorde jo en fantastisk sesong i fjor selv om ingen trodde på dem. Det må jo bety at forskjellen mellom topp og bunn ikke er så stor som mange vil ha det til. Og tar vi enkelspillere på laget så har vi slettes ikke noe dårlig lag. Vi har en tiger i mål, en konge i forsvar, en terrier på midtbanen, og en måltyv på topp. Så har vi godt med kjøtt på det skjelettet igjen.

Dette kommer til å gå br:ffk:a!

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914