Sesongen 2025
Aller først en takk til Plankekæll som fortsetter med poeng og kort også i denne sesongen.
Det blir jo ingen kamptråder i dette hensyknende forum, men tross alt er det da noen som ønsker å lufte meninger her fremdeles. Dermed tenkte jeg det kunne være greit med en generisk 2025-tråd som kan romme det meste.
Ellers må jeg jo bare (foreløpig ...) trekke tilbake det rødvinsoppgulpet jeg har kommet med under oppkjøringa. Heldigvis var jeg ikke helt alene om den holdningen, men det er veldig deilig å ta sånn feil. Vel strengt tatt har vi jo bare spilt en eneste tellende kamp, men ingen kan ta fra oss at vi har toppet tabellen i denne sesongen!
RBK? Realitetsorientering eller hva?
---------------------------
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Ganske overrasket over resultatet på lørdag. Snakk om å dempe kritikerne med det spillet de leverte.
Samtidig så har jeg en følelse på at man kan få en realitetssjekk i Trondheim, da de ser gode ut. Men FFK har jo vist at de presterer bra flere ganger når de ikke har favorittstempelet.
Tribunekultur
Rødvinsoppgulpet ditt følte jeg traff det ganske mange, inkludert meg, mente / mener. Vi får håpe oppgulpet blir stående til spot og spe etter sesongen.
Brannkampen var helt nydelig. Det vi fikk se de første 20 minuttene var deilig og veldig overraskende. Storkoste meg hele kampen, selv med et ballinnehav til Brann på over 70%. Veldig fornøyd med Eid som viste mer i denne kampen enn hele forrige sesong. Det også hvis vi ser bort fra innkastene.
RBK tror jeg nok blir en realitetsorientering ja. De skal være bedre enn oss og etter vår kamp mot Brann har de nok lært et par ting som de skal være mer oppmerksom på. Håper Owusu er klar for kamp, ellers er jeg redd det blir stygt. Liker ikke tanken på Skaret der i en hel kamp.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb