Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Molde 13.07.2024

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 12 jul 24, 23:24

Høstsesongens første hjemmekamp og etter et litt irriterende tap mot Kristiansund i Molde så er jeg veldig usikker på kampen i morgen. De siste kampene før ferien var ikke gode og treningskampene var vel heller ikke all verden. Mot Kristiansund var vi bedre enn dem så lenge vi hadde 11 mann, noe som ikke var så lenge, men etter det var kampen egentlig over på tross av at Kr. sund ikke var spesielt gode. 

Er spent på hvordan midtbanen blir satt opp nå som Bjørlo er suspendert og Metcalfe ikke har spilt spesielt bra der. Tenker egentlig at Sørløkk bør ned på midten igjen nå som Traore er frisk og rask. Hendriksson er nok ikke god nok defensivt til å starte mot Molde så han blir på benken denne kampen også. 

Noen som har troa i morra?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 13 jul 24, 19:21
Endret: 13 jul 24, 19:27
Endret av: kanogvetalt

God kamp, og respektabelt resultat. Men hvordan ser formtabellen ut for siste fem kamper? Kun 9 poeng til direkte nedrykk, og vi må ha 12 til for å være trygge. Eller, for at jeg skal være trygg.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 13 jul 24, 21:48

Jeg synes kampen var bra. Jeg koste meg der jeg satt på stadion. Hørte på F-B etter kamp at det var folk som synes dette var den kjedeligste førsteomgangen de hadde sett. Absolutt ikke enig.

Selv om vi ikke scora mål skapte vi greit med sjanser og spissene jobbet bra. Aga skulle selvfølgelig scoret, men han eier jo ikke selvtillit foran mål. Synes likevel han leverer en god kamp.

Formtabellen ligger vi greit plassert rundt niende plass. Vi skal klare å redde plassen greit. Ikke bekymret der. Kan ikke tro at vi kollapser helt og ikke får 9 poeng til. Historisk er det kun en gang de siste årene noen har rykket ned med 32 poeng. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340