Negative Vs. Positive = FFK
Hva har skjedd....? om jeg ikke tar feil, har du nok et svar på denne også!
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
FFK knuser ALL motstand!! :)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 11 mar 04, 16:14
Endret: 11 mar 04, 16:15
Da står det brått 4-3 til de positive.
Lenge leve "hjørnet"!
Hvem dømmer kampen??, synes jeg hørte Odd Bøsen et eller annet sted!
Jeg er vel en av dem som kanskje er mest negativ. Ikke for at jeg ikke liker FFK. Det håper jeg dere har skjønt :ffk:
Er bare veldig engasjert. :ffk::ffk::ffk:
SÅ JEG SYNTES DET VAR EN FIN TING Å GJØRE "SNÆBBUSS-ARISTOKRAT #78.
TIL SLUTT: GI MEG TO SPILLERE TIL. he he
Lenge leve "hjørnet"!
Lenge leve "hjørnet"!
Snæbbuss-aristokrat #78
Lagt til: 11 mar 04, 17:17
Endret: 11 mar 04, 17:18
Negative 3______Positive 4
bjorn (5)______ antidrillo (3)
antidrillo (11)__ pink_floyd (16)
Orion (13)____ Lærkula (34)
______________FFK-Supporter (35)
Foreløbig tilskuerantall: 317.
Lenge leve "hjørnet"!
Slik jeg husker var stillingen ved pause Negative vs Positive 2-1.
Nå 32 minutter (32 dager ) igjen av kampen, kommer FFk sin formsterke veteranspiss Terje Høili inn på banen. Dette skaper ny optimisme, og "Snæbbuss" som så langt har brent uttallige sjangse, kommer innenfor 16 m. Gjør sitt "navneopphav" lukker øya og brenner til. 2-2.
Kampen står og vipper.
Hva nå 2 alternativ!
1: 20minutter (dager) igjen av kampen, FFK setter innpå sin nyervelse ( r) , dette bringer den ro , selvtillitt, erfarning og entusiasme som laget trenger. Det ene angrepet etter det andre bølger fram, og endelig får Marcus det innlegget han har ventet på 3-2 til de positive.
2: 20 Minutter (dager) igjen . FFk setter innpå sin(e) nyervelse(r), , dette løfter ikke laget, nye og friske føtter, men .. ..
ikke den nødvendige kvaliteten. Fotvilelsen sprer seg, de ønsker, håper, prøver men nei . Kampen slutter med 3-2 til de negative.
Skjønner!!!!;)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Snæbbuss-aristokrat #78
Lagt til: 11 mar 04, 19:41
Endret: 11 mar 04, 19:41
pink_floyd begynner angrepet med en lang kross ut på høyre flanke, Lærkula drar seg innover på banen og slår en fin stikker gjennom forsvaret til de negative hvor Møklegård kommer på et fint dybdeløp, han kommer alene med keeper, men før han når å avlsutte blir han dratt ned bakfra av antidrillo. I og med at antidrillo er bakkerste mann så har dommeren intet annet valg enn å vise han det røde kortet og samtidig gi straffespark til de positive.
De positive setter inn pss for å ta straffen. Han kliner til mot høyre hjørnet, keeper går riktig vei, får en hånd på ballen, men klarer bare å styre den videre inn i mål!
Stillingen er nå 5-3 til de positive.
Lenge leve "hjørnet"!
Lærekula hadde vært på foredrag med KTE og blitt 100 % overbevist. Jeg mener å erindre at KTE ikke spiller på FFK, men har en sentral rolle utenfor banen, hvor ballen ikke er. (best uten ball ?)
Møklegård håper at Terje H har 2 nye spiller (på lager?). Vi får håpe at han ikke har de der, da han er kjent i forretningsverden som mannen som, i følge nrk.no "i fjor tjente fett på import og distribusjon av billigvarer."
FFK ønsker vel kvalitet ?
Det var hardt å gi antidrillo rødt kort og i tillegg gi de positive straffe.
Snæbbuss-aristokrat #78
Lagt til: 11 mar 04, 22:55
Endret: 11 mar 04, 22:57
Etter 53 minutter så får orion en fin pasning fra bjorn rett over midtlinjen. Han tar imot ballen og setter umiddelbar fart framover, drar en oversteg finte på Lærkula som setter han fullstendig ut av spill, før han slår en lekker tunnel på møklegård og kommer seg på den måten forbi de positives forsvar. Orion ser at keeper står litt langt ute og forsøker å lobbe over han fra ca.25 meters hold. Ballen flyr høyt over keeper og daler ned rett under tverrliggeren! En fantastisk scoring av orion! Som her setter inn sin andre scoring for dagen. Kampens enkelmannsprestasjon så langt.
Stillingen er nå 5-4 til de positive.
Lenge leve "hjørnet"!
- !
Nok et nytt scenario etter at "Snæbbuss" har "Likket øynene# og årna 2-".!
Fortsatt mulighet for alt. 1.
Men nytt alt 2.
31 ( minutter ) dager igjen, den av FB innhenta "Tyske" hjemmedommeren, gir FFk ei straffe. Optimismen stiger!!!!!
Men straffa settes høyt over. ( PS videoopptaket etterpå viser nok at den innleide dommeren Hr. Karlsen hadde feilbedømt situasjon)
31 minutter( dager) igjen FFK trener KTE setter seg rolig tilbake på benken med armene i kors, hvisker til FB (sidemann) vi er sterke nok til å klare dette. Spillet bølger fram og tilbake, men den motstander tar mer og mer over, tiltross for at Antidrillo er blitt utvist. Fansen speider febrilsk etter superspissen Terje Høili, får han utretta noe???? før kampslutt .
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Olavesen går frem for å ta frisparket. Han skyter steinhardt, ballen går via muren og inn i motsatt hjørnet. Keeper var sjanseløs.
Stillingen er nå 6-4 til de positive.
Lenge leve "hjørnet"!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914