Husk meg
Brukernavn
Passord

Negative Vs. Positive = FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 14 mar 04, 01:10
Det er stoor forskjell på NEGATIV og det og ha et REALISTISK syn på tingenes tilstand. Alle her inne ELSKER klubben, og håper på at ting vil gå bra f.o.m 12 apr (bortsett fra mannen med hard hatt da) men litt bekymring er vel lov nå om dagen?

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 mar 04, 10:57
Enig igjen "Orion", som nevt under en annen tråd, hvem har skaptforventning blandt oss vanlig dødlige???
Har ikke FFK bidratt til det sjøl:ffk::ffk: Gjennom å vifte med de " store, flotte" forballnavna, som har gått andre veier.
Vi som blir stempla som " negative" sitter med en magefølelse av at noe har gått galt, denne vinteren. Hva da, er usikker, men f.eks.
Har noen av oss overvurdert fjorårs-sesongen, trolig var vi kjempeheldige med at Sandefjord ei lang stund hadde ei skadeliste verre enn et vondt år. De var etter min mening et bedre lag.

:ffk:Har vi trodd på at "alle vil til FFK, og derfor at vi har kjøpt de spillerne vi har trengt eller ønsket!:rolleyes:

Når det gjelder prisnivå på spillere, så bør det ikke komme overraskende på FFK, som har vel bidratt med dette helt siden 2.div. (Ikke npoe galt idet) ( C`est la vie)

Tilslutt det "negative" ligger vel i at vi lure, tenker, håper , funderer på om 2 av diise helst 3 kommer bak FFK, HamKam, Sogndal, Tromsø Molde, eller Odd, er redd at det i mitt hode, ser litt mørkt ut!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 16 mar 04, 18:15
Utrolig surt at denne positive og glade gossen kom for sent til kampen. Rakk bare å møte folkemassene på vei ut av stadion siden jeg trodde kampen startet 1800 og ikke 1600. Dette var irriterende...

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 mar 04, 18:36
Kampen ble litt kort for meg. Håpet å
komme innpå og avgjøre kampen for
de positive, men den gang ei. Kanskje
skjer det i neste kamp.:ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340