Negative Vs. Positive = FFK
Det er en gjeng som stort sett er negative. De klager over at vi ikke har fått flere forsterkninger. De er ikke fornøyd med de spillerne vi har eller har fått, og de roper på Harry hver gang ett annet TL-lag har fått en ny spiller. De spiller på de negatives lag.
Det er en annen gjeng også. De er stort sett positive. De har tro på de spillerne vi har og har fått, og de har tillit til at Eggen/Harry vet hva de driver med, og at vi vil få forsterkninger om de føler det er nødvendig. De spiller på de positives lag.
Hvilket lag spiller du på?!
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Kanskje kan man snu tinga på hodet!
Det som er positive til FFK og vil laget det beste, er de som stiller spørsmålstegn! De som håper på at FFK virkelig kommer tilbake dit de hører hjemme.
Det å være det du kaller "positiv" kan også mange ganger være uttrykk for det bergenserne kaller " Rævdilting".
Ikke misforstå, men jeg håper og tror at vi alle er positive i forhold til hovedmålet. FÅ FFK TILBAKE PÅ :pTOPPEN:ffk:
"The future so bright , I gotta wear shades":cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg noterer dermed; Negative Vs. Positive 0-1
Lenge leve "hjørnet"!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av antidrillo
Ja positiv i forhold til FFK, men tvilende (negativ?) i forhold til om dagens lag holder mål!!! Derfor er pause resultatet for meg i øyeblikket Negative VS. Positive 2-1, men håper det snur seg i andre omgang.:ffk:
Og det som er veldig positivt er at vi etter denne kampen har 26 kamper å plukke poeng i -- så ingenting er avgjort enda !!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Men nå ser det jo ut som Høili åpner lommeboka nok en gang så da er det bare å håpe på etpar gode forsterkninger så blir det nok bra! :)
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 11 mar 04, 12:29
Endret: 11 mar 04, 12:29
Matchfakta:
Negative 1 Positive 1
bjorn (5) antidrillo (3)
P.S. Jeg er på en måte selvutnevnt dommer her, så de som ble forvirret over ryktene om at de negative ledet 2-1 kan bare forholde seg til kampfakta(over). :p
Lenge leve "hjørnet"!
Antall frammøtte er foreløbig 70 stk., men det er stadig nye tilstrømmende.
Lenge leve "hjørnet"!
Min største bekymring er ikke laget og resultatene, for meg spiller det ikke så stor rolle om det er TL eller 1.div. Det som jeg er mest bekymret for er hvordan omgivelsene vil takle at laget taper og taper mange ganger. Jeg tror forventningene er satt for høyt. Jeg huske godt FFK-Alta i fjor, hvor FFK fikk på tryne av dumpingskanditaten. Det var ikke mye til stemning, mange misfornøyde på tribunen og tilløp til bu-ing på eget lag etter kampslutt. Slikt er flaut !
Dagens lag er i alle fall ikke i stand til å markere seg i TL, alle forstårsegpå`erne tipper FFK ned igjen. Dette er nok en av grunnene til at det er vanskelig å få tak i gode forsterkninger.
Matchfakta:
Negative 3 Positive 1
bjorn (5) antidrillo (3)
antidrillo (11)
orion(13)
Lenge leve "hjørnet"!
det årnæ sæ ska du se:ffk::ffk:
i hundre mot toppen
Snæbbuss-aristokrat #78
Lagt til: 11 mar 04, 13:40
Endret: 11 mar 04, 13:41
Stillingen er nå 3-2 til de negative.
Lenge leve "hjørnet"!
i hundre mot toppen
Lenge leve "hjørnet"!
ffksupporter.net har lagt ut serietabellen for TL. Her er FFK på 3.plass, bare slått av Bodø Glimt og Brann.
Det blir vel siste gang i år, hvis ikke Terje H. skaffer noen nye spillere, ref NRK.no (kjøper Rosenborg for eksempel)
Snæbbuss-aristokrat #78
Lagt til: 11 mar 04, 14:25
Endret: 11 mar 04, 14:27
Fortsatt 3-2 til de negative.
Lenge leve "hjørnet"!
En kan si mye om fotballkunnskapene til Snæbbuss-aristokraten #78, men kjapp i kommentaren er han i alle fall !
Det er godt at noen kan ha litt humor i blant ! Denne tråden utvikler seg meget bra.
Lenge leve "hjørnet"!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Oppdatert matchfakta:
Negative 3 Positive 3
bjorn (5) antidrillo (3)
antidrillo (11) pink_floyd (16)
orion (13) Lærkula (34)
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914