Årets utgave av "Avspark" er kommet!
Årets utgave av "Avspark" som kom i butikken igår, spår FFK på en 13. plass og rett ned igjen.
Det er vel egentlig like greit, ikkesant? Tor Trondsen mener at jo flere som dømmer oss nedenom og hjem, jo bedre er det. Jeg er enig med ham.
Deilig å endelig starte en sesong uten ENORME forventninger! Nå har vi muligheten til å vise rikspresse og andre "synsere" at FFK er og blir et topplag i fremtiden. Ikke i år, kanskje ikke neste år heller, men SÅ...
KTEggen uttaler også at det viktigste for FFK i år blir å unngå nedrykk. Jeg tror dette er et sundt utganspunkt.
www.fredrikstadfk.no ble forøvrig kåret til Tippeligaens beste offisielle klubb-side!
Plankehaugen kom på 8. plass i kåringen av de beste supporter-klubbene. Det er jo bra det og!
Gleder vi oss, eller gleder vi oss??
32 dager igjen til Kickoff!! LA OSS VISE DEM!!!!
Det er vel egentlig like greit, ikkesant? Tor Trondsen mener at jo flere som dømmer oss nedenom og hjem, jo bedre er det. Jeg er enig med ham.
Deilig å endelig starte en sesong uten ENORME forventninger! Nå har vi muligheten til å vise rikspresse og andre "synsere" at FFK er og blir et topplag i fremtiden. Ikke i år, kanskje ikke neste år heller, men SÅ...
KTEggen uttaler også at det viktigste for FFK i år blir å unngå nedrykk. Jeg tror dette er et sundt utganspunkt.
www.fredrikstadfk.no ble forøvrig kåret til Tippeligaens beste offisielle klubb-side!
Plankehaugen kom på 8. plass i kåringen av de beste supporter-klubbene. Det er jo bra det og!
Gleder vi oss, eller gleder vi oss??
32 dager igjen til Kickoff!! LA OSS VISE DEM!!!!
---------------------------
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Et tips etter oppskriften. FFK vil nok figurere på 14-12. plass i tipsene hos de fleste ekspertene som skal sette opp en slik tabell i tiden frem mot seriestart nå. Et greit utgangspunkt, samtidig som det også er en grunn til at vi blir tippet akkurat der.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da har vi jo alt å vinne da. Hvis alle tror vi rykker ned. Eneste vi kan er å imponere resten av landet.
Ære være plankebyen!
måtte jo ut å kjøpe meg dette bladet når jeg leste om det her...
her er noen sitater:
Om nettsidene:
"det har ikke bare vært sportslig framgang for ffk de siste årene - også på nett henger de med i norgestoppen. en meget god hjemmeside med stort pluss for spillerdagbøker. Ogsåde to supportersidene i østfold scorer høyt."
(mao ffksupporter.net og plankehaugen.no)
om plankehaugen:
"Fredrikstad-supporterne får sin ilddåp i eliteserien. har alle muligheter med stort pågangsmot og entusiasme. flinke folk i styret har gjort en god jobb. stilte med tifo både i 2.div og 1.div og forventningen til plankehaugen er store i år. er mange på bortekampene."
ellers er preger markus ringberg førstesiden av bladet, og det skrives blant annet om at han kan bli en mann for det norske landslaget.
bladets tips til førsteellever er følgende:
sørlie, czwartek, tor, risholt, vebjørn, west, koskela, helland, stjerna, ringberg, brenne.
her er noen sitater:
Om nettsidene:
"det har ikke bare vært sportslig framgang for ffk de siste årene - også på nett henger de med i norgestoppen. en meget god hjemmeside med stort pluss for spillerdagbøker. Ogsåde to supportersidene i østfold scorer høyt."
(mao ffksupporter.net og plankehaugen.no)
om plankehaugen:
"Fredrikstad-supporterne får sin ilddåp i eliteserien. har alle muligheter med stort pågangsmot og entusiasme. flinke folk i styret har gjort en god jobb. stilte med tifo både i 2.div og 1.div og forventningen til plankehaugen er store i år. er mange på bortekampene."
ellers er preger markus ringberg førstesiden av bladet, og det skrives blant annet om at han kan bli en mann for det norske landslaget.
bladets tips til førsteellever er følgende:
sørlie, czwartek, tor, risholt, vebjørn, west, koskela, helland, stjerna, ringberg, brenne.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914