Husk meg
Brukernavn
Passord

Hansi nærmer seg comeback!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 10 mar 04, 09:29
Vet at det er flere her i forumet som ikke har spesielt tro på at Ramberg skal kunne hevde seg etter 2 år på sidelinja, men det er jeg uenig i.
Dersom kneet hans ikke byr på problemer så tror jeg han er en gosse som ganske raskt vil finne tilbake til gammel storhet. Han har veldig god teknikk og et bra driv som vi trenger på midtbanen. Personlig så har jeg savnet han i den rød-hvite drakta, og jeg gleder meg til å se om han fortsatt har noe å bidra med.

Lykke til med comeback Hansi!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 mar 04, 09:51
Må henge meg på den lykke ønskningen. Håper kneet holder.

Er ikke i tvil om at han er god nok allerede til høsten til innhopp i tippeligaen hvis kneet holder.

Stoler på at Eggen og Hansen gir kontrakt hvis han gjør seg fortjent til det.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 10 mar 04, 17:05
Tror folk på meg nå kanskje??Sa klart i fra om at dette ikke var løse rykter, men fakta faen!:D

Lykke til Hansi!! Han var tross alt det største talentet fredrikstad har sett på mange mange maaaaaaaaaaaaaange år!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 04, 17:12
Men topicen på tråden du startet, Kristian B lød "Ny spiller klar" og var utrolig misvisende og tåpelig.

Angående Hansi har jeg ikke særlie forhåpninger. Håper selvsagt kneet holder og han kommer seg i form til å gjøre comeback for FFK, men jeg tviler likevel. Har også hørt at han vil prioritere å gjøre ferdig utdannelsen sin først og at første målet hans som spiler evt. er å spille seg inn på Kråkerøy i 5.div. Han er visst trener for et aldersbestemt lag der, tror jeg.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 10 mar 04, 17:16
Det skulle ikke forundre meg at FFK satset på dette. Hjelp! sier jeg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 04, 17:22
Endret: 10 mar 04, 17:22
Eggen kjenner Ramberg godt, og dersom han ser at Ramberg etter hvert er god nok for FFK-spill, så er han det. Men jeg ser ikke helt for meg at han kommer tilbake på Tippeliga-nivå.

Uansett, hva er dette å rope hjelp for? En lokal spiller med erfaring fra Tippeligaen må vel få lov å trene med klubben for å se hvordan det går? Er jo bare bonus - både for han og FFK - dersom han blir klar!

Han har hvertfall bedre forutsetninger enn Sander Solberg...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 10 mar 04, 17:30
HVORFOR JEG ROPER HJELP: Vi har nok av spillere av hans kaliber. Han har aldri hevet seg i tippaligaen. Noe han aldri vill gjøre heller.

Blir bare en ekstra utgiftpost på lønningslisten. Skal noen inn nå. Så for det være en som hever laget. Må stille litt krav.

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 10 mar 04, 18:14
Egentlig enig med deg spurven.
Det er sikkert fint for Hansi om han kan spille litt ball igjen,men at han skal kunne bli en forsterkning for FFK har jeg ikke noe tro på
Tar jeg feil er det derimot glimrende.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 10 mar 04, 18:19
Costanza: Slapp av æ smiley!! Herregud...

Pættærnæ døm hang og slang!!

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 10 mar 04, 20:16
Vi fyller på med halvskadde spillere som har lyst til å begynne og trene igjen???? Vi trenger ikke flere spillere som KAN bli gode, eller HAR VÆRT gode en gang. Vi trenger GODE fotballspillere!!!!!! Hallo dere, om 1.mnd starter kampen for og overleve i tippeligan. De andre laga vi skal konkurere med, driver faktisk og finpusser formen akkurat nå !!!!!:confused::confused::confused:!

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914