Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidligere Sheefield U spiller til Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 09 mar 04, 16:52

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 09 mar 04, 17:05
Han var ikke spessiel dyr heller, hvor er det Harry er fortiden i forhold til spillerkjøp. Dette kunne vært en spiller vi kunne trengt.
Les her

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 09 mar 04, 23:27
Han er 22 dager unna stengetid og jeg håper at han ikke "roter rundt i byen" til butikken har stengt.

Jeg har skrevet det før, jeg er lurer på om sportslig utvalg i FFK, har de riktige kontaktene og er i kontakt med agenter som kjenner markedet. Hvis det er på plass, vil de riktige spillerne ankomme i riktig tid og stallen kan fremstå styrket og klar for innsats i Tippeligaen.

Alternativt har opprykket kommet altfor fort på ledelsen, ingen må glemme at FFK var i 2 div i 2002, og dermed har ikke ledelsen taklet den raske overgangen. Dette gjelder proffesjonalitet og erfaring - det er ikke det samme som å gå på REMA og handle melk og brød.

Vi kan se litt på kvaliteten på prøvespillerne i år. Det meste holdt vel ikke til 1.div.

Som Thomas skriver "hvor er Harry?" - det virker som om alle får, untatt FFK.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 mar 04, 09:58
Syns det er litt dumt å kritisere Harry for den jobben han gjør, uten at vi vet noe om han jobber på spreng fra morran til sent på kveld eller om han bare ligger i solsengen i idyllen av en alt for tidlig sommer .

Kan jo hende at Harry har ett ess i erme som han selvfølgelig ikke vil avsløre før alt er i boks. Jeg har stor tro på at Harry og de andre jobber daglig med å finne den rette spillern(e) for klubben.

Syns vi bør ha mer tillit til ledelsen. Virker som mange her ikke klarer å se forbi alt det rotet som har vært i klubben tidligere, noe de som jobber i ledelsen nå ikke har hatt noe med å gjøre, så hvorfor ikke ha tro på dem. De har jo gjort en kjempejobb de siste 2-3 åra.

Så får vi heller ta frem stridsøksen om det ikke har skjedd noe før første april.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 mar 04, 10:19
Ikke skjedd noe ?

Vi har da forsterket langt mer enn gjennomsnittet i tippeligaen og veldig mye mer enn opprykkslagene i fjor....

Og likevel sier de at det kan komme 1-2 kvalitetsspillere til!!!

Jeg er fornøyd med jobben som er gjort.

Tror også flere blir fornøyd når gresset blir grønnere og stive grunntreningsbein blir lettere....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 mar 04, 10:31
Mulig den setningen ble litt uklar, burde vel skrevet om det ikke har skjedd noe MER før første april.

For selvom vi har fått flere nye Frode, så er troppen vår sårbar, og etter min mening så er det behov for en forsterkning på backplass, for der er vi svake på venstre sida og sårbare om Zwartek skulle bli skadet på høyre. Vi burde satse på å få inn en back som fortrinnsvis spiller på venstre sida, men som også kan spille høyreback om det skulle trenges. Og det bør være en back som holder tippeliganivå.
Får vi til dette, så tror jeg troppen står bra rustet for seriestart, så får vi heller se ann hvor skoen trykker litt ut i sesongen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 10 mar 04, 10:59
Endret: 10 mar 04, 11:04
Enig med Snæbbus (som har vært frekk nok til å ta seg det navnet :) ) her. Jeg vil tro at Lars Blixt ville være en ok signing. Det beste alternativet vi kan hente på så kort varsel tror jeg. Han har tippeliganivå, og vil antakelig kunne gå rett inn på laget.

Uvisst dåg hvor god han er på venste-kanten, men jeg tipper han uansett er bedre enn Hagen, som ikke ser ut til å ha blitt noe bedre til tross for Eggens oppmuntrende ord i avisa.

Har hørt fra visse kilder at Blixt er en gjennomsnittlig tippeliga spiller. Det behøver imidlertid ikke være noe problem for FFK som savner spillere som i det hele tatt har tippeligaerfaring. Vi har uansett ikke råd til å hente en Soma-type, og Blixt er neppe så alt for dyr å hente inn ettersom han er bossmann neste år.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 mar 04, 11:04
Ikke uengig i det du sier her...

Selvfølgelig vil vår tropp være mer sårbar enn de etablerte tippeligalagene. Det er noe vi ikke kan forhindre. Og ja, vi er avhengige av å ikke ha for mye uflaks med skader for å beholde plassen. Dette er toppidrett og da går det ofte på marginer.

Det viktigste er at vi er i stand til å gjøre ett skikkelig godt forsøk. Med 1-2 forsterkninger til vil vi tåle ytterligere skader og formsvikt på enkeltspillere.

Det at de venter litt med disse kommer vel av som du nevner at man vil finne ut hvor skoen trykker. Ingen vits i å kjøpe en spiller som gir trippeldekning feks.

Gleder meg til å se laget i de siste treningskampene. Tviler på seier mot Odd, men forventer at vi kan vise til eget offensivt spill.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 mar 04, 11:06
Endret: 10 mar 04, 11:06
Opprinnelig postet av Funk1
Enig med Snæbbus (som har vært frekk nok til å ta seg det navnet :) ) her.

Til opplysning så er ikke det navnet direkte myntet på spilleren snæbbus, men på supporterbussen snæbuss(som er oppkalt etter snæbbus), og derfor har vi brukt to s`er, for det er jo en buss. Så da vet du det. Heller oppfinsomt enn frekt da vel? ;)

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 10 mar 04, 13:31
Endret: 10 mar 04, 14:09
Enig med Thomas. Hvor er Harrien &CO.
"Forsterkningene" i idag, bortsett de ukjente "Tero & West" er kvantitet ikke kvalitet.
Slutt også å sutre over prisnivå på norske spillere. FFK har i høyeste grad vært med på den karusellen!!!
FFK trenger forterninger både i forsvar og foran!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 mar 04, 13:40
:confused:

Hvem er han der ??

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 mar 04, 13:50
man kan begynne å lure, men man må da få komme med en mening, om enn helt på tur...

"This is a free country, if a man want`s to call him self Muhammed Ali, God Damn it... ... ..."

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 10 mar 04, 23:23
Hvis Lars Blixt holder gjennomsnittlig tippeliganivå, er han mer enn god nok for ffk. Ferdig med den saken. Men er han venstrebent? Høyrebente venstrebacker er en uting.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 mar 04, 23:27
Han er høyrebeint og jeg ønsker ikke ham som venstreback i FFK. Blixt har også gitt uttrykk for at han ikke ønsker å spille venstreback, men høyreback eller stopper. Så den saken er grei.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 10 mar 04, 23:44
Til Frode som er så fornøyd, hvem av disse er det du så sikter til ?

FFK:
Inn:
Kristoffer Solvang (Lisleby)
Dag Frode Hornseth (Rosenborg)
Tor Trondsen (Rosenborg)
Simen Brenne (Moss)
Anders Rotevtaten (Stabæk)
Brian West (Columbus Crew)
Jose Garro(Herediano,Costa Rica)
Gherland Mc Donald(Proyecto Morera Soto,Costa Rica)
Tero Koskela (Tampere United)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 mar 04, 07:39
Alle der vil tilføre FFK mye.

Ser man bort fra Trondsen som vi vet er ett godt kjøp, tror jeg Koskela, Hornseth og Garro blir de beste. Men det er basert på magefølesen.

F

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 mar 04, 09:06
Endret: 11 mar 04, 11:57
Når det gjelder FFk nyanskaffelser, som Frode sier alle vil tilføre FFK noe, er jeg forsåvidt enig. De vil i allefall tilføre kvantitet, men kvalitet for å overleve i tippeligaen er noe annet.
Er enig at forventningene er nok størst til Koskela, men forhåpningene størst til Mr. West. Dvs dersom vi tror på hva som blir sagt, og det bør vi vel gjøre. (Ikke sant ).
Når det Hornseth, må han heve seg flere hakk fra innbytterstatusen i Bryne, ellers sier det mye om FFK, dersom han blir en forsterkning.
Så håper vi på Garro fra høsten og seinere McDonald.
Men, hever dette laget til tippeliganivå ?
Provokasjonen blir, FFK mangler den /de spillerne som trengs for å ta steget fra et godt (litt lucky) 1.div.lag til eliten.
Tror midtbanen holder mål, men mener forsatt at laget er for svakt i forsvar og angrep.
Med håp om elitespill i mange år framover.
;):D:D:|:|:rolleyes::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 11 mar 04, 09:14
Der traff du kjernen i problemet, antidrillo, er jeg fullstendig enig med deg og din provokasjon (eller sannhet)

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 11 mar 04, 10:40
Opprinnelig postet av Frode
Alle der vil tilføre FFK mye.

Ser man bort fra Trondsen som vi vet er ett godt kjøp, tror jeg Koskela, Hornseth og Garro blir de beste. Men det er basert på magefølesen.

F



tor trondsen kommer ikke til å tilføre ffk noe. han spilte jo her i fjor også...!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340