KTE truer med å slutte hvis ikke stadionplanene blir klare
På f-b.no i dag:
"– Er sjansene store for at du er trener i FFK den dagen en eventuell nytt stadion vil være oppført?
– Jeg har vanskelig for å tro det ettersom jeg bare har kontrakt med FFK ut 2006-sesongen."
Regner med at en så dårlig kamuflert trussel er tilsiktet. KTE legger i såfall ekstra press på byen og prosjektgruppen. Nå må vi få litt fart på sakene!
"– Er sjansene store for at du er trener i FFK den dagen en eventuell nytt stadion vil være oppført?
– Jeg har vanskelig for å tro det ettersom jeg bare har kontrakt med FFK ut 2006-sesongen."
Regner med at en så dårlig kamuflert trussel er tilsiktet. KTE legger i såfall ekstra press på byen og prosjektgruppen. Nå må vi få litt fart på sakene!
Nå har vel KTE gitt uttrykk for at han forlater FFK i 2006 tidligere, uten hensyn på om stadion er ferdig eller ikke.
Det som lå i kortene da KTE ble engasjert i FFK, var vel intensjonenen satsning mot Tippeliga og ny stadion. Det som skjer nå er at planleggingsarbeidet går så sent at KTE ikke får oppleve FFK på ny stadion
Det som lå i kortene da KTE ble engasjert i FFK, var vel intensjonenen satsning mot Tippeliga og ny stadion. Det som skjer nå er at planleggingsarbeidet går så sent at KTE ikke får oppleve FFK på ny stadion
Klart KTE får oppleve den nye stadion.
Han skal jo være der...- på sokkel!
Han skal jo være der...- på sokkel!
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
KTE på sokkel og på innvielsefesten var flere kjente profiler fra FFK tilstede - pensjonistene Roger Risholt, Tor Trondsen med flere.
Foreslår at vi kjører en gedigen underskriftskampanjen. Så sender vi hele lista til de ansvarlige for at det er sirup i prosjektet, med krav om fortgang i prosessen...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914