-Juniorlaget for dårlig..
Etter at jeg har skrevet litt vel mye fint om juniorlaget her på denne siden, så fikk jeg meg en ordentlig bakoversveis når jeg snakket med Lasse Staw en av kameratene mine.. Han sa at dagens FFK-junior er altfor dårlig til å hevde seg i interkrets, og mente at de burde slite for å unngå nedrykk. Dette syntes jeg var merkelig og trodde egentlig ikke på han, men idag møtte jeg han på skolen med et lurt smil om munnen. Gamleklubben SpartaBorg rundspilte FFK-junior igår uten en skadet Lasse Staw på banen.. Sparta vant hele 7-1 og Lasse var ikke overassket...Men hva må juniorlaget gjøre for å bli bedre?Trodde byporsjektet holdt jeg? kanskje man skal begynne å plukke litt mer utenfor Fredrikstad?
Jaja---vi får se---
KaLLe:ffk:
Jaja---vi får se---
KaLLe:ffk:
Sparta spilte med en blanding av senior og juniorspillere, med en overvekt av seniorspillere. Derfor blir det ganske urettferdig å måle hvor gode FFK Jr er.
Husk at de har slått Kvik og Follo som er motstandere i årets serie. Hvor gode de er får man kanskje i neste treningskamp som går mot Lillestrøm 21.mars.
Husk at de har slått Kvik og Follo som er motstandere i årets serie. Hvor gode de er får man kanskje i neste treningskamp som går mot Lillestrøm 21.mars.
Er det ikke slik at de to Costa Rica guttene også kommer til å spille på juniorlaget til FFK, sålenge de allikevel ikke er aktuelle for A-laget?:confused:
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914