Ledige spillere av god kvalitet
Odd Inge Olsen (34) og Lars Blixt (27) har fått beskjed om at de ikke får forlenget sine kontrakter med Rosenborg. Begge kontraktene går ut etter denne sesongen.
Dette er voksne (erfarne) spillere med god kvalitet, selv om de ikke er gode nok for RBK.
Se her
Dette er voksne (erfarne) spillere med god kvalitet, selv om de ikke er gode nok for RBK.
Se her
Odd Inge Olsen legger nok opp, men ville uansett ikke hatt han i FFK 36 år gammel. SÅ god er han ikke, dessuten har han begrenset spilletid i Tippeligaen de tre-fire siste sesongene. Angående Lars Blixt så er jeg blitt fortalt av flere som har sett ham jevnlig i aksjon at han neppe har kapasitet til å bli mer enn en middels TL-spiller. Han er vel også først og fremst høyreback, og der kan vi like gjerne satse litt på lokale Cwartek ennå litt. Men kan ikke avskrive Blixt helt ettersom jeg ikke har sett ham så ofte i aksjon selv.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg er klar over at Odd Inge er eldre.
Sitat Olsen :
Jeg kommer mest sannsynlig til å legge opp, men jeg utelukker ingenting. Jeg og samboeren hadde i utgangspunktet tenkt å slå oss til ro her i byen, men dersom det rette tilbudet fra den rette klubben skulle dukke opp, så utelukker jeg ingenting, sier 34-åringen.
Han er yngre enn Tore P, som saueflokken roper på og har bestemt seg for å legge opp.
Sitat Olsen :
Jeg kommer mest sannsynlig til å legge opp, men jeg utelukker ingenting. Jeg og samboeren hadde i utgangspunktet tenkt å slå oss til ro her i byen, men dersom det rette tilbudet fra den rette klubben skulle dukke opp, så utelukker jeg ingenting, sier 34-åringen.
Han er yngre enn Tore P, som saueflokken roper på og har bestemt seg for å legge opp.
Er litt annerledes med Tore P siden han er Fredrikstadgutt og kjenner miljøet her svært godt. En spiller nesten hele byen gjerne vil se i den rød-hvite drakta. Odd Inge Olsen blir jo bare en gammel spiller man henter utenfra som trolig blir her en sesong eller max to før han endelig legger opp. Synes det blir totalt feil å hente ham. Greit at vi trenger rutinerte spillere, men det får være måte på.
Jeg kan se dine argumenter, det jeg ønsket var en diskusjon rundt dette med å få tak i kvalitetsspillere, hvor blandt annet 2 gamle RBK`er var ledige i markedet.
Nå er ikke jeg noen fotballagent og kan derfor ikke finne spillere før de blir presentert i media. Jeg bare mener at FFK må få et profesjonellt forhold til henting/kjøp av spillere og ikke fly verden rundt for å sjekke forholdene i Costa Rica.
Hvor mange ganger er vi blitt forundret over spillere som bytter klubber i disse tider og det er vel få, kanskje ingen som FFK har vært i seriøse forhandlinger med. FFK skulle ha økonomi og sportslig tilbud (KTEggen), (desverre en antikk stadion), slik at det hadde vært mulig å fange noen i garnet.
Nå er ikke jeg noen fotballagent og kan derfor ikke finne spillere før de blir presentert i media. Jeg bare mener at FFK må få et profesjonellt forhold til henting/kjøp av spillere og ikke fly verden rundt for å sjekke forholdene i Costa Rica.
Hvor mange ganger er vi blitt forundret over spillere som bytter klubber i disse tider og det er vel få, kanskje ingen som FFK har vært i seriøse forhandlinger med. FFK skulle ha økonomi og sportslig tilbud (KTEggen), (desverre en antikk stadion), slik at det hadde vært mulig å fange noen i garnet.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 07 mar 04, 16:22
Endret: 07 mar 04, 16:23
Tore Pedersen kan dere alle bare glemme iflg pålitelig kilde, som jeg har vært i kontakt med.
Lars Blixt har jo vært på ønskelisten til FFK tidligere.
Odd Inge Olsen har jo så vidt vært innom landslaget og var en av Moldes desidert beste spillere tidligere. Dessuten er 34 år ingen alder. De:ffk:t som er viktig er hvor sulten man er og hvor gammel man er i topplokket.
Lars Blixt har jo vært på ønskelisten til FFK tidligere.
Odd Inge Olsen har jo så vidt vært innom landslaget og var en av Moldes desidert beste spillere tidligere. Dessuten er 34 år ingen alder. De:ffk:t som er viktig er hvor sulten man er og hvor gammel man er i topplokket.
FFK på toppen i 2005
Nå begynner det å likne noe, det jeg lurer på er ønskelisten til FFK, er det noe supporterne setter opp eller jobbes det seriøst med dette i klubben ?
Venter sportslig utvalg på at spillere skal tilby seg selv ?
Jobbes det i det hele tatt i kulissene, eller holder det å reise en tur til Costa Rica ?
Sitat fra Hansen, (f-b.no)
– Som jeg har sagt tidligere så er all fokus nå rettet mot den troppen vi har. Vi har allerede hentet Jose og Gherland hit.
Hvis dette er de tunge forsterkningene som skulle fylle stallen i år, så er vel noen lurt !
Jeg husker at Roger ikke ville skrive under på ny kontrakt før han fikk lovnader om at klubben skulle forsterke med 5-6 nye klassespillere.
Venter sportslig utvalg på at spillere skal tilby seg selv ?
Jobbes det i det hele tatt i kulissene, eller holder det å reise en tur til Costa Rica ?
Sitat fra Hansen, (f-b.no)
– Som jeg har sagt tidligere så er all fokus nå rettet mot den troppen vi har. Vi har allerede hentet Jose og Gherland hit.
Hvis dette er de tunge forsterkningene som skulle fylle stallen i år, så er vel noen lurt !
Jeg husker at Roger ikke ville skrive under på ny kontrakt før han fikk lovnader om at klubben skulle forsterke med 5-6 nye klassespillere.
De jobber nok garantert mer i kulissene mtp fosterkninger, men ønsker av forståelige grunner å dempe forventningene utad ved å kommed med vage uttaleler overfor media. Er lenge siden noen i FFK har publisert noen ønskeliste offentlig nå, men det betyr ikke at det ikke eksisterer noen ønskeliste og at de kanskje også er i konkrete forhandlinger.
Først den 31. mars vet vi helt sikkert hva vi har av spillere når sesongen skal starte.
Først den 31. mars vet vi helt sikkert hva vi har av spillere når sesongen skal starte.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914