Husk meg
Brukernavn
Passord

Harry Hansen skjermer to av spillerne?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 06 mar 04, 19:45
Det er feil å si at noen blir vraket når det kommer nye forsterkninger, et lag bør ha 22 - 24 spillere i stallen, hvor alle skal være aktuelle. Det skal være kamp om hver plass og ingen skal ha klippekort i førsteelveren.

Det gjør at alle må skjerpe seg og ingen automatisk plasstildeling, dette gjelder også nye spillere. En ny spiller må prestere for å komme på laget. På den måten blir det bygget opp bredde og laget blir ikke så sårbart for skader o.l.

At de to du nevner er svake, er mulig, men det skal være prestasjon, pågangsmot og offervilje som bestemmer hvem som skal spille. Roger Risholt er en slik type, jobber og biter fra seg som en maur og gir sjelden opp.

I år har jeg bare sett START-FFK og der stilte FFK med et komplett ukompetent reservelag inklusivt innbyttere, noen var selvfølgelig bedre enn andre, men ingen var av 1 div standard - lang mindre Tippeliga. Det var ingen som ville noe og da blir det elendig. Jeg syntes personlig at Biffen ville noe den tiden han innpå, men han er jo allerede borte. Det var to prøvespilleren der også og heldigvis er de borte de også.

Det mest tragiske jeg så på banen var Jeton Pestisha, han var noe utrolig dårlig.

Tidspunkt Skrevet av
06 mar 04, 19:03 » thomas
06 mar 04, 19:45 » orion
07 mar 04, 16:34 » Snæbbussaristokrat 1
07 mar 04, 18:45 » Pelle
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340