NEI til Jesus på stadion!!
Foreslår en massiv protest mot denne misjoneringen gjennom e- post til Robert Nilsson; robert.nilsson@fredrikstadfk.no og håper Plankehaugen også tar tak i dette. Dette er alvorlig!!
Fikk plutselig lyst til å droppe sesongkort.
Det er snakk om barnepass ikke frelse og omskjæring.
Opprinnelig postet av orion
Det kan ikke være oppgående folk i FFK`s ledelse som kan gå med på dette!!! Eller er dette et nytt eksempel på manglende kompetanse fra ledelsen.
Nei nå må dere ta dere sammen !!!
Barna blir tatt godt vare på - og vær ikke redde det er ikke smittefarlig.
---------------------------
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Barn blir gjerne "tatt godt vare på" i kristne miljøer, det er det mange eksempler på, men det er ikke det vi diskuterer.
Vi trenger bare ikke religiøs indoktrinering på stadio`n også, et sted må det gå an å få være i fred!!
lurer forøvrig på hva du mener med "ett nytt eksempel på manglende kompetanse fra ledelsen". Hvilke andre saker referer du til?
på vinger over europa
Opprinnelig postet av hiawata
det er ingen tvang. du må ikke sette ungene dine der. for min del har jeg vært med på stadion siden jeg var en liten knabe og har ikke lidd noe overlast av den grunn.
lurer forøvrig på hva du mener med "ett nytt eksempel på manglende kompetanse fra ledelsen". Hvilke andre saker referer du til?
GODAGMANNØKSEKAFT?
Når jeg først leste ingressen så tenkte jeg at dette var sikkert en god idé, men når det etterhvert gikk fram at det var en menighet som skulle stå for greia så kommer ikke jeg til benytte meg av tilbudet ihvertfall.
Fritt fram for de som liker andakt i pausa, men jeg sier nei takk.
www.carlberner.no
Mulig jeg er en smule paranoid men jeg har problemer med slike "sekter".
Jeg ville aldri satt igjen ungen min i en lagerbygning laaaangt unna med ukjente sektmedlemmer ;)
Manglende kompetanse :
Hvor er det blitt av de store forstekningene til laget ?
Hav slagt skadeforebyggende tiltak er iverksatt på trening ? Halve laget har gått med skader og i følge Håkan er FFK det eneste laget i TL som ikke har fysioterapaut tilgjengelig på treningene, slik at skader kan tas med en gang og ikke få lov til å sette seg fast.
B
"Biffen" var vel ikke så dårlig at han kun var verdt to treningskamper, jeg menre at nivået på laget ble senket etter at han er "solgt", vi får håpe at han blir erstattet med en som hever nivået og ikke en ukjent som "skal være så god" og som ikke innfrir.
Over til Jesus på Stadion, hvis tilbudet skal under FFK`s paraply, så burde det heller vært fotballrelatert enn HerreJesus. Vi må jo prøve å bygge opp fotballinteressen i byen. Det er like dumt som at vi blir invitert til gudstjeneste hver søndag - og som et kjempetilbud kan ungene møte på stadioen til fotballtrening i regi av FFK, de voksne blir kjørt gratis i buss fra stadion og til kirke.
Opprinnelig postet av bjorn
Mulig jeg er en smule paranoid men jeg har problemer med slike "sekter".
Jeg ville aldri satt igjen ungen min i en lagerbygning laaaangt unna med ukjente sektmedlemmer ;)
Nei, grøss og gru....
Får bare håpe at ingen er uansvarlige nok til å sette igjen ungene sine hos en sekt.... Ta de med på kamp!!
ikke så veldig vanskelig å forstå.
dette er et tilbud til folk med unger. der er ingen tvang. du kan ta med ungene dine på stadion, eller plassere dem et annet sted. er enig i at en tett kobling mellom fotball(FFK) og ett eller annet kristent miljø er problematisk. men slik jeg ser det er det her snakk om et tilbud, som hverken binder klubben eller folk.
på vinger over europa
Klipper litt f-b.no : Vi har også planer om å opprette en egen fotballkafe i Pancoveien, slik at foreldrene kan samles sammen med barna etter kampslutt. Der vil det trolig også bli høydepunkter fra matchen på storskjerm og i tillegg håper vi å kunne få besøk av enten en spiller eller trener i etterkant av kampene, opplyser Nilsen.
Hvis ikke dette er knyttet til FFK, så har jeg problemer med å forstå dalig leder i FFK Sport ASA.
Må bare si to ting:
1. INGEN tvinger deg eller noen andre i å benytte deg av tilbudet (har selv ingen anelse om hvem som står bak dette), men alle mennesker og grupperinger som elsker FFK må da få lov til å lage fine opplegg rundt kampene. Selv om du ikke er kristen må vel andre folk for all del kunne benytte tilbudet!!! Blir for dumt dette vettø. Samme som om hvis jeg ikke liker MC-miljøer, så skulle jeg lage et helvetes leven for at det planlegges et MC/Fotball-treff ifm VIF kampen... Eller hvis jeg hadde vært avholdsmann, så måtte jeg få stoppet at folk feirer på Mets før og etter kamp.Du må ha et mer åpent sinn og ikke være så jævla Ludvig med lua i hånda; detta er fali det... Eller er det kanskje du som har fått i oppgave å regulere hvem og hvilke miljøer som skal arrangere happenings ifm FFK??? Da må du i så fall ha meg unskyldt
2. Dette blir mer personlig og her kan du forsåvidt være uenig. Men landet du bor i p.t. er faktisk bygd opp på kristne verdier og vi har en kristen historie. I motsetning til deg så er jeg sjeleglad at jeg har vokst opp i Norge med vår kultur og historie og ikke et annet ugga-bugga-land. Så hvis disse folka er ryddige (noe det virker som i avisa) finnes det faktisk langt verre ting å gjøre enn å sende dem til dem. Utrolig mange av oss har vært innom søndagskole en gang i barndommen uten å ta skade av det, heller tvert i mot.
Det hadde kansje vært lurt for 3:16 å si hvem de er. Da hadde det kanskje vært letter for folk å ta stilling til hva det dreier seg om.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
nei dette synes jeg er latterlig av folk og reagere på.
1. det er helt frivillig.
2. hensikten med dette er å passe på barna og det er også et fotballrelatert tiltak.. blir jo storskjerm etter kampene og greier... det er en kristen organisasjon, men de kommer ikke til å ha noe "kristendom" når de er der..
3. hva tror du de kristne gjør med barna? tror du de skal drepe dem? hva skader om de synger noen sanger, hvis det er tilfelle??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
hvorfor er du så redd for dette? virker som at du prøver og fortrenge det, og ikke vil ha noe med dette å gjøre fordi du er redd og usikker på dette området.. hva er det med dette som gjør at du tror barna blir skada?
synes forøvrig at denne tråden egentlig burde stenges for dette er vel religiøs hets?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har ikke noe i mot den ene eller den andre - jeg kjører MC selv. Det som er problemet er at noen "misjonær-engler" skal benytte FFK`s markedsverdi til å spre budskapet sitt. På den måten får de "godkjenning og annerkjennelse" fra FFK for sitt arbeid, for alle (håper jeg i alle fall) støtter jo FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914