Ny spiller klar...
Og dette er ikke løse rykter, men fakta faen!!
I form så er han en utvilsomt en dyktig spiller, men jeg må ærlig innrømme at jeg tviler med tanke på at gutten omtrent ikke har spilt en fotballkamp sia krigen!!
Hva synes resten??
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Kan han spille venstreback? He, he. Midtbanen er jo rimelig godt besatt, men en Ramberg i knallform vil være en vesentlig forsterkning - helt klart!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av Holters
Kom til å tenke på en annen ting... Nå har vel Eggen snart alle de sentrale spillerne som var gode på Moss engang i tiden? :) Med Ramberg og kanskje Enerly på vei inn, så begynner det å bli mye ex-mossinger!
Hvem da? Simen Brenne? haha! det er nok en del flere å hente før dere kan si dere fornøyd; Martin Andresen, Kvisvik, storflor, Myhre,Svenning, Wehrman osv osv...
....Men en Ramberg som ikke har spilt kamp på to år og en 33 år gammel Enerly vil nok sette sitt preg på Tippeligaen ja!:D
Er det noen som vet hvordan i alle dager bjørnene greier å sove så sinnsykt lenge ? Kunne godt tenke meg å sove frem til seriestart jeg, selvfølgelig med full lønn.
Alternativt om noen her inne er ille gode med spåkule, kan dere gi meg troppen til FFK ved seriestart ?
Jeg vil ha forsterkninger i forsvar !!! Gir blanke i om Eggen tar en "Ringenes Herre - Atter en konge " og prøver å gjennopplive diverse spøkelser fra fortiden og ukjente folkeslag fra fjerne land ! Nå kommer vel snart Sander Solberg tilbake igjen også ......
AAAAAAARRRGGGGHHHHH !!!!!
Ramberg var god en gang han, og hadde selvsagt vært morro om han kom tilbake. Kan jo selvfølgelig håpe at han kan finne tilbake til gamle høyder.
Men som grisen sa når han så slakteren : Jeg har min tvil om dette her ......
Anduril , sier derimot ja takk til en del av de spillerne JanRafn ramset opp !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Uansett har jo Ramberg ikke spilt fotball på flere år, så om han kan gå rett inn i et tippeligalag og forsterke det er vel heller tvilsomt...så sant han ikke har trent en stund nå da...men jeg vet ikke hvilken klubb det skulle være med...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av janrafn
....Men en Ramberg som ikke har spilt kamp på to år og en 33 år gammel Enerly vil nok sette sitt preg på Tippeligaen ja!:D
Forbanna enig i det du sier her. Det går ikke an å juble for at Ramberg klarer å gå igjen. La han trene og spille med Lisleby, vise at han er god nok, for så å bli tatt opp i troppen. Ikke spillt ball på 2 år folkens!!!!
Enerly vil nok gå rett inn på de fleste tippeligalag (mye skadet og 33 år, men...), men dersom West er den forsterkningen som klubben har annonsert, ja se da er det ikke på høyrekanten behovet for forsterkninger
er størst.
Hent oss først og fremst en venstreback av høy klasse, og en spiss som vi vet vil score 10-15 mål!!!
Så scorer Ringberg 11 og Hornseth 9, da er vi oppe i over 30 mål bare på de 3 spillerne. Må bli noen seire ut av det vel:-)
Macka fra start!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Anduril, veldig enig.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
han er en av de aller største talentene norsk fotball har fostret. beklagligvis kom skader på veldig ubeleilige tidspunkter i karrieren og han har ikke fått utnyttet mer enn en brøkdel av potensialet sitt.
på vinger over europa
Hvordan kan det være en kjempeforsterkning ?
Er det noen fler vi skal prøve å få med i samme slengen ?
Tore P, Ramberg og Vidar Kristoffersen ?
:D
det er klart at ramberg trenger tid til å trene seg opp, men potensialet er vedlig stort.
på vinger over europa
Hadde det ikke vært for skadene så hadde han nådd langt, veldig langt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914