Landslagsspiller til FFK?
Dette skriver Demokraten. Etter det Demokraten erfarer skal Harry Hansen og Roar Johansen finsiktet kandidater som eventuelt kan forsterke FFK. Kilder Demokraten har vært i kontakt med hevder at en av landets A-landslagspillere skal være aktuell, men Harry Hansen vil ikke komentere disse ryktnene forleløpig. Vi får heller komme tilbake når vi har noe mer håndfast, sier Harry Hansen som imidlertid bekrefter at har vært i kontakt med en agent som opererer på markedet i Costa Rica.
Han har vel ikke dratt til Costa Rica igjen for moroskyld. Men skal vi hente inn nok en utlending bør det være en spiller som garantert går rett inn på laget og hever det betraktelig.
Men det begynner å bli en del spillere utenfor Europa nå. Vi har jo bare lov til å bruke 2 av gangen...
Men det begynner å bli en del spillere utenfor Europa nå. Vi har jo bare lov til å bruke 2 av gangen...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hmmmm ...... Litt usikker på om jeg spretter i taket av glede når jeg hører det. Etter min oppfatning så trengs det massive forsterkninger i de bakre ledd, og folk fra de breddegrader er vel sjeldent kjent for å være forsvarsklipper ?
Nå kan ikke engang super-pessimist Anduril greie å dømme noen uten engang å ha hørt et navn eller sett spillere, men jeg har hørt om nasjoner med strammere defensiv organisering enn Costa Rica :D
Men vi håper på det beste, Harry hadde jo sagt til Nettavisen at det muligens ville bli presentert et par spillere før måneden var slutt.
Nå kan ikke engang super-pessimist Anduril greie å dømme noen uten engang å ha hørt et navn eller sett spillere, men jeg har hørt om nasjoner med strammere defensiv organisering enn Costa Rica :D
Men vi håper på det beste, Harry hadde jo sagt til Nettavisen at det muligens ville bli presentert et par spillere før måneden var slutt.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Hvis dette gjelder en av landets landslagsspillere, som mener han vel Norge? Eller har trådstarter stokket litt om litt på innlegget?
En norsk landslagsspiller kan man jo lure på hvem er...
En norsk landslagsspiller kan man jo lure på hvem er...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Vanskelig å si, men tror ikke det var det han mente. Var litt uklart formulert.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Finner ikke noe sted Demokraten har skrevet det jeg :(
Link anybody ?
Tror neppe at det kan være Norsk A-landslagsspiller, de må vel være altfor dyre? De fleste norske landslagspillere er i jo i Rosenborg eller England, og de kommer neppe så billig.
Link anybody ?
Tror neppe at det kan være Norsk A-landslagsspiller, de må vel være altfor dyre? De fleste norske landslagspillere er i jo i Rosenborg eller England, og de kommer neppe så billig.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Han mente landslagsspiller fra Costa Rica.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Det var fra Costa Rica saken står bare i papirutgaven
Syntes vi dette er ok ? Eller der dette ledelsen i FFK grier å få tak i ? Syntes sponsorene at det er et slikt FFK de skal støtte ? Jeg mener nei, det å fylle på med "en haug" ukjente "drømmespillere" fra den andre siden av kloden er ikke det laget jeg ønsker å støtte, da får vi heller være i topp i 1 div. Hvis det ikke er attrakivt å komme til FFK blant etablerte spillere, får vi heller greie oss med det vi har og støtte disse i tykt og tynt.
Dette er bare rykter som ikke noen har gjort seg bryet med å avkrefte, liten tro på dette
Det var å håpe - jeg vil trekke en parallell til Melo -han kom og løp fort, puttet inn noen mål og så "løp" han hjem. Det ble uttalt fra FFK at han passet ikke inn i spillergruppen - og der er nok den største utfordringen med "langt i fra"-spillere, de er ikke konfortabel med det norske spillermiljøet. Det er andreledes med "langt i fra"-spillerer som er etablert i Norge gjennom noen år og som har klart tilpassingen.
kunne dessuten godt tenkt meg en landslagsspiller fra costa rica. tror ikke en slik spiller ville senket nivået nevneverdig.
på vinger over europa
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914