FFKs treninger
Klipp fra fredrikstadfk.no:
"I løpet av uka kommer vi til å få tilbake mange av de skadede spillerne og vi skal trene tøft på utholdenhet, sier FFKs trener."
synes ikke ffk gjør noe annet enn å trene knallhard utholdenhet... det er ikke det som er problemet... det er på tide at vi begynner å trene på ferdigheter!!!
"I løpet av uka kommer vi til å få tilbake mange av de skadede spillerne og vi skal trene tøft på utholdenhet, sier FFKs trener."
synes ikke ffk gjør noe annet enn å trene knallhard utholdenhet... det er ikke det som er problemet... det er på tide at vi begynner å trene på ferdigheter!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Og ikke minst er det viktig at man jobber for å forebygge skader! 13 spillere skadet samtidig skulle jo ikke være mulig!
ajg: For du vet jo mye bedre enn Eggen hvor skoen trykker!!
Regner også med at skadeforebygging blir prioritert fremover. Alt kan ikke være på plass før sesongen. Vi er oppe for å bli, og må bygge lag og støtteapparat bit for bit.
Regner også med at skadeforebygging blir prioritert fremover. Alt kan ikke være på plass før sesongen. Vi er oppe for å bli, og må bygge lag og støtteapparat bit for bit.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Nei nei Frode.... Ajg har nok helt rett. Han har mye bedre forutsetninger enn KTE for å vurdere hvordan FFK bør trene...
- !
- !
Alle klubber trener utholdenhet før sesongen, for da må grunnlaget legges. Det er ofte på slutten av kamper at avgjørelsen kommer, nettopp fordi de laga som har best kondis og utholdenhet orker å spelle ball mens motstanderne jogger etter.
KTE er en av Norges beste trenere, og om 20 år mest sannsynlig en av historiens største, jeg tror han vet hva han driver med, jeg.
KTE er en av Norges beste trenere, og om 20 år mest sannsynlig en av historiens største, jeg tror han vet hva han driver med, jeg.
Bams-fia, Jack og sang!
nei, alt eggen gjør er nok riktig, så å prøve og finne årsaker til de dårlige resultatene er bare dumt!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Resultater i treningskamper spiller ingen rolle, det vet alle med greie på fotball. Jeg stoler fullt og helt på Eggen.
Oppe i hjørnet for alltid
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914