Trenger opptimisme
Hva med å kalle inn til pressekonferanse hvor de presenterer to nye spillere av god kvalitet, det hadde hjulpet på humøret
tenk deg pressekonferanse i morra, hvor de presenterer Pereira og Enerly + at Tore P skal gjøre comeback...
Dette er våte drømmer!!!!
Dette er våte drømmer!!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ja, men det er jo nettopp drømmer som gir livet mening,
...og godt er det.
...og godt er det.
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 01 mar 04, 06:05
Endret: 01 mar 04, 06:08
Det hadde vært noe det. Ja det er lov å drømme.
Tenk som tidligere nevnt. Pereira, enerly og leo + comback på Tore. Da skulle jeg holdt kjeft også. hehe. Nei nei.
V får vente å se. Det kommer nok en eller annen. Jeg tror Eggen og co. har innsett at dette ikke helt holder.
:ffk:
Tenk som tidligere nevnt. Pereira, enerly og leo + comback på Tore. Da skulle jeg holdt kjeft også. hehe. Nei nei.
V får vente å se. Det kommer nok en eller annen. Jeg tror Eggen og co. har innsett at dette ikke helt holder.
:ffk:
:ffk:Til alle som er glad i FFK og bekymret for tapene i treningskampene, spillerene trenger ikke alle de negative innleggene som blir lagt inn her i forumet. De trenger all den støtte de kan få og vet selv at det er er en del ting å ta tak i. Jeg er overbevist om at de klarer å rette på tingene til seriestart.
Rykter om at Tore Pedersen frir til FFK om at han vil gjøre comeback enten som spiller, eller i miljøet
Djpete, oi oi oi her var det noe positivt:)
Djpete, oi oi oi her var det noe positivt:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914