Husk meg
Brukernavn
Passord

VÅKN OPP FFK!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 28 feb 04, 23:34
Jeg blir skremt når jeg hører slike uttalelser av herr. eggen. "Vi skal være glad for at vi klarer oss" En slik målsetning (Innstilling) er bare noe tøv. Greit han bare prøver og dempe forventningene. Men spør du meg. Så har han jo rett. Desverre så tror jeg at ffk blir dumpekandidat i årets tippeliga. Skal vi være med her, så er vi nødt til å følge med. Noe vi ikke har gjort verken på banen eller på overgangsmarkedet. Da er det jo i strid med de målsetningene vi hadde til å begynne med. Vi har vært for store i kjæften. Det er klart det koster penger å være med i det store selskap. Vi får ikke spillere for slikk og ingen ting. Enten for vi trøkke til. Eller holde kjæft. JEG VET AT JEG ER VELDIG PESIMISTISK NÅ. JEG HÅPER AT JEG TAR FEIL I MINE UTTALELSER. MEN JEG ER REALISTISK. Jeg syntes at det er mye tull i "klubben i våres hjerte"r for tiden. Hva skjer??? Vi sikret oss Brian West. Greit. Først nå fikk han arbeidtillatelse. Mommo. Er ikke sikkert han for bli i norge engang. Vi kvitter oss med den spilleren med mest tippeligaerfaring. Han var den eneste garantien vi hadde.Som vi vet hadde levert varene. Vi har skaffet oss to unge talenter fra costa rica. Veldig bra spillere. Men hvorfor benytte seg av de spillerne nå??. Når de ikke kan spille før i september. Er det ikke bedre å satse på de spillerne som vi kan bruke til sesong start i oppkjøringsfasen. Nå begynner vi forhåpentligvis å låne ut spillere. Er ikke det litt sent ca førti dager igjen til det hele begynner. VI HENGER ETTER. JEG HÅPER DERE IKKE BLIR VELDIG SINNA. MEN JEG SYNTES AT VI BØR GI KRITIKK NÅR DET ER FORTJENT. SÅ FOR VI GI ROS. NÅR DEN TID KOMMER. HEIA FFK. (HÅPER JEG TAR FEIL I MIN KRITIKK):ffk:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 feb 04, 01:29
For det første. Bruk avsnitt i det du skriver, og unngå CAPS LOCK. Det blir jo nesten uleselig.

Enig i noe av det du skriver, men selvfølgelig ikke alt.

At Brian West ikke fikk oppholdstillatelse nå, er det ikke noe FFK kan gjøre med. Papirmølla hos UD måtte igjennom kverna først.

Det vel heller ikke FFKs skyld at Mommo muligens blir sendt ut av landet.

De to fra Costa Rica er vel ikke ment for førstelaget på lang stund, selv om Eggen åpnet for det. Så er det jo greit å plukke opp talentene før andre får tak i dem? Du savner jo handling fra ledelsen når det gjelder spillerkjøp, så du skulle egentlig ikke klage når de faktisk henter inn talenter før alle andre får snusen i dem.

Å låne ut spillere nå er vel heller ingen tabbe? Det er vel først nå klubbene lengre nede er på jakt etter spillere de kan låne. Jeg tror i hvert fall det er slik at klubbene lengre nede i divisjonene først prøver å hente inn permanente spillere, og når stallen er komplett, dvs, at de har hentet inn de spillerene de skal ha, så ser de hvor de trenger forsterkninger ytterligere, og da er de på jakt etter spillere som kan lånes ut av større klubber.

Til slutt, det er vel ingen som blir sinte, dette er tross alt en diskusjonsforum hvor man lufter sine meninger, men gjør alle en tjeneste og stykk opp innlegget nesten gang, slik at det blir lettere å lese ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 29 feb 04, 02:42
Hvorfor er spurvene fra London så negative.
Kanskje er avstanden fra London for lang til at dere kan følge med i det som skjer.
Hvorfor ikke bare ha tillit til at FFK, Eggen og Harry har full kontroll, og at FFK er i rute. Vent med å syte til i hvertfall etter kampen mot Odd 12. mars, eller helst til seriestart.
Fra den kampen har vi fullt lag og kan bedømme hvor vi i realiteten står. Personlig tror jeg vi står veldig godt rustet til seriestart. Håper bare vi får treningskamper nok med det som blir vår beste startoppstilling før seriestart.
Håper også en frisk Tore P er tilbake 12. april. Det ville i såfall vært vår beste forsterkning i år.:ffk:

FFK på toppen i 2005

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 29 feb 04, 02:48
Det er vel helt ærlig talt ikke noe realistisk å håpe på noe bedre en at FFK skal overleve det første året i tippeligaen... kan ikke gå fra 1 div til seriegull vet du londonfuggeln!

Selv om jeg er enig i at det hadde vært gøy å fått en plass på øvere halv del er det nesten en selvfølge å høre at Eggen "bare" håper på å overleve! Dette blir ikke som opprykk fra 2 div til 1 div... dette blir langt tøffere! Tenk på det før det kritiseres av målsetningene!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Spurvene fra London

A-lagspiller

Lagt til: 29 feb 04, 03:15
Det jeg egentlig mente med mitt innlegg. Jeg syntes at FFK er litt sent ute med sine forberedelser.

Helt topp at FFK henter inn talenter som de unge guttene fra costa rica. Men hvorfor skal de spille kamper når de er i oppkjøringfasen så nær starten av serien. Så lenge de ikke kan spille nå. Det er vel bedre å slippe de til når de er klare for spill.

Det er klart vi har jo vært litt uheldig når det gjelder skader. Det har nok gått litt utover gjennomkjøringen av den evt. første elver`n.

Jeg klaget også ang. spillerkjøp: Ja jeg syntes at FFk ikke har gjort noe varp i årets spilleroverganger. Unntak av Hornseth KANSKJE??? (men jeg tror ikke han er noe bedre forsterkning for dadason).

Brian West (Det blir nok det samme som Melo).

Rotevatn (Tror ikke det blir så stor forandring).

Simen Brenne ( Har desverre ikke tro på han, Håper jeg tar feil)

Joskela? (bob bob. Vanskelig å si. Er nok ikke så stor som Eggen og Hansen skal ha det til. Litt usikker på han).

Greit at vi kjøpte Tor Trondsen, men han var her i fjor også. Så det blir ikke på samme måte.

Vi får bare håpe. Er nødt til å gi dem en sjanse. Men må indrømme at jeg er litt skeptisk.

Jeg ønsker ihvertfall guttane lykke t:ffk:il. Å jeg håper at jeg tar bokstavelig feil med mine uttalelser. Det hadde gledet meg :)

Spurvene fra London

A-lagspiller

Lagt til: 29 feb 04, 03:35
Jeg svarer til snæbbussaristokrat 1: Jeg vet at jeg kan høres litt negativ ut her jeg sitter ikke så langt unna stadion. Ikke white harte lane. Men faktisk våres egen stadion. He he.

Jeg skjønner at det ikke er lett når man kommer rett fra annen via første divisjon og rett opp i eliten. Det er greit at vi føler og tar litt. Og kjenner litt på hvordan dette er. For det har gått en del år siden vi var der i det store selskap. Så det er klart at vi er nykommere.

MEN. Det er ikke jeg som har vært stor i kjeften og hatt store målsetninger. Det er FFK som har gått ut både med det ene og andre.

Midt på tabbelen, Europa om noen år, 2-3 spillere av høy scandinavisk kvalitet, Ny stadion. Altså bare ord. Ingen handling. :ffk:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 29 feb 04, 04:01
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Jeg svarer til snæbbussaristokrat 1: Jeg vet at jeg kan høres litt negativ ut her jeg sitter ikke så langt unna stadion. Ikke white harte lane. Men faktisk våres egen stadion. He he.

Jeg skjønner at det ikke er lett når man kommer rett fra annen via første divisjon og rett opp i eliten. Det er greit at vi føler og tar litt. Og kjenner litt på hvordan dette er. For det har gått en del år siden vi var der i det store selskap. Så det er klart at vi er nykommere.

MEN. Det er ikke jeg som har vært stor i kjeften og hatt store målsetninger. Det er FFK som har gått ut både med det ene og andre.

Midt på tabbelen, Europa om noen år, 2-3 spillere av høy scandinavisk kvalitet, Ny stadion. Altså bare ord. Ingen handling. :ffk:
Alt det du sier er bare " bob, bob"
Hvordan kan dere si at West, Koskela, Hornseth og Brenne ikke er av høy scandinavisk kvalitet? Dadason er bare et kjent navn, som er på retur. Hvis han hadde vært så veldig god, hadde han ikke behøvd å reise tilbake til Island, men fått et tilbud fra noen av FFK`s konkurenter.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

Spurvene fra London

A-lagspiller

Lagt til: 29 feb 04, 05:17
Jeg skjønner at du har trua på disse spillerne. Og håper du selvfølgelig har rett snæbbussaristokrat1 :ffk: Men du kan ikke si nå at de har en høy scandinavisk kvalitet. Det har vi ingen garanti for , Fordi de ikke har overbvist i sine tidligere klubber. Bortsett fra koskela. som jeg egentlig ikke kan uttale meg noe serlig om.

Simen Brenne: Har et talent og er selvfølgelig spennende for framtiden. Og han er jo også fra byen. Det er bra. Han skilte seg ikke ut i Moss. Ikke i FFK heller tror jeg. Kanskje om noen år?. Hadde han vært så bra, så hadde andre klubber vært der for lenge siden .

Honseth: Kom ikke med i Rosenborg. Leit ut til Bryne. Fikk spillle bare noen kamper. Som han var under pari.

West: Spilt en del kamper i den øverste divisjonen i den amrikanske ligaen. Hvor bra er den ligaen? Han benket også en del i den siste sesongen. Har kun et par mål + 4 assist. Greit han er rask.men men

Så det jeg mener er at disse spillerne har ikke vært så bra at de kan gi oss noen garantier. Men de kan godt være bra og gjøre det kjempebra i FFK. Men det vet vi kke ennå. De kan ogå bli en flopp.
Noe jeg selvfølgelig ikke håper. Så at du kaller dem spillere med høy scandinavisk kvalitet. Da er du ikke helt ærlig med deg selv. For de har ennå tilgode til å bevise det. En ønsketekning tror jeg.
Det kan hende du har rett. Men det må bevises.

Men med dadason hadde vi hatt en slags garanti. Husk han var skadet lenge. Fikk ikke rare treninga før han var i FFK drakta. Jeg tror han hadde mer å gå på.

Jeg tror at dagens tropp ikke er noe særlig forsterket fra ifjor. HEIA FFK.

MÅTTE JEG TA FEIL I MINE SYNSPUNGTER!!!!
:ffk:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 feb 04, 10:49
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Jeg tror at dagens tropp ikke er noe særlig forsterket fra ifjor.

Vet ikke hvem som må våkne opp jeg. Ikke umulig at det er noen spurver fra London som bør trekke østover for å få litt optimisme og realisme i topplokket. Selvsagt er troppen forsterket, om den er forsterket godt nok derimot? That is the question!!

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914