Landgren Exit
Landgren forsvinner antageligvis til Halmstad i dag
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Faen. er ikke overgangs vinduet over?
Ffk får vel også bare 50% av overgangsummen?
Han er ikke solgt, bare på lån ut sesongen.
Men kan ikke skjønne noe annet enn at de skal spare på lønn? Men vil man spare seg til fant?
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Kommer nok en erstatter inn!
You`ll never walk alone...
På lån.... jada jada.
Kommer nok 1-2 spillere innen helga,hvis ikke er dette GALE-MATHIAS.
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Hei.
Kommer nok en erstatter inn!
Dette er du sikker på?
Flaks at vi har så utrolig god dekning på backplass da.
Dette var elendige nyheter for FFK.
Det går jo an å håpe at FFK evt låner feks Magnar Ødegaard fra Molde eller noe. Han får jo ikke spilletid der oppe.
Dette kom da ikke som noen stor overaskelse?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Nei, men så nærme seriestarten er ikke gunstig.
Har man en erstatter på gang?
Utlån? Hva i allverden? Vi er nødt til å beholde de beste spillerne hvis vi skal ha sjans på opprykk.
for meg så har det i lengere tid virket som om opprykk ikke er et mål for ffk denne sesongen og i så måte er ikke dette spesielt overaskende ..
gazzkammer unt testikkelknauzer
Så lenge situasjonen med klubb/Værste er som den er,er det ikke grunnlag for TL spill i nærmeste fremtid. Vi er helt avhengig av at klubben får fram et slagkraftig lag av 'egne'/'billige' spillere,og at 'midt-på -treet trenere gjør en kanonjobb.
Desverre er det der klubben FFK er pr idag. Bare så synd at alle lag i Adecon vil se på de 2 kampene imot oss som juleaften og 17 mai på en gang. Vi vil ikke få noe gratis. Adecoen er beinhardt slit. Med dagens tropp har vi strengt tatt ikke no i TL å gjøre heller,og med den økonomiske hverdagen vi nå har,er det heller ikke rom for å forsterke med kvalitets spillere,som kan heve laget i en evnt TL.
Når spillere som ville vært nr 18-19 osv i andre klubber,er våre 'bærebjelker' sier det seg sjøl at dette blir tøft. Men.......jeg nekter å gi opp......skal støtte så godt jeg kan.
Dette står på fotballforbundets nettsider:
"Endring av overgangsvinduer
Ny registreringsperiode for profesjonelle spillere er
14.januar 2013 – 5.april 2013
15.juli 2013 – 11.august 2013
Vinterperioden er endret på grunn av at 31.mars i år sammenfaller med 1.påskedag.
Sommerperioden er i år endret i samråd med medlemsklubbene i Norsk Toppfotball.
Vi gjør oppmerksomme på at det kan/vil bli endringer i registreringsperiodene for sesongen 2014.
Låner han ut 1 uke før serie start?LÅNER UT??? Grattis FFK!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Han vil jo bort. Dette har vi visst lenge. Tror utlån er bra jeg. Frigjør lønn nå og forhåpentligvis øker markedsverdien hans.
Vinn - vinn situasjon for oss. Umotivert spiller er ikke bra å ha.
Bør kjempe i toppen av adeccoen uten han også. De andre lagene er IKKE bedre enn oss på papiret!!
De jobber hverdag med å finne en ersatter til han, de har flere spillere på listen, som de har begynt å ringe alt, tror det blir en kvalitetspiller, tenker på hvor mye penger vi kan bruke på han. Sikkert en lønn på 500-750.000 kroner og leieavtale kanskje på 500.000 kroner.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 02 apr 13, 15:04
Endret: 02 apr 13, 15:04
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Kai Roger
Kommer nok 1-2 spillere innen helga,hvis ikke er dette GALE-MATHIAS.
*Hvilken spillere er det snakk om?
En ny Kai Roger, kanskje?
Mulig vi "solgte" opprykket, faen FFK dette var RÆVVA,
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914