Åpning for Tore Pedersen?
SPØRSMÅL: 1.Hvordan vil du stille deg til et comeback av Tore Pedersen i den rød/hvite drakten, vil du og resten av laget bidra til at han skal gjøre comeback, for det er ikke tvil om at vi trenger han
Tore er en veldig god spiller. Ingen tvil om det. Har pratet litt med ham om det, men det holder vi for oss selv. Det er vell opp til Tore og klubben?
Likevel har jeg ikke troen på NOK et comeback fra Tore. Virket som det var endelig denne gangen, eller?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For jeg vet at jeg med andre mumlet om at Tore P kanskje ikke helt klarte å legge skoene på hylla alikevel i høst...
Jeg tørr ikke håpe, men kan jo si såpass at en ToreP i forsvaret ville vært rett og slett for mye å håpe på...
Men fallhøyden for ToreP vil være meget høy dersom han atter en gang velger å tre inn i manesjen igjen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av KeJ
Skulle så ønske det var en søkefunksjon på denne siden...
Det kommer om ikke så altfor lenge...
For jeg vet at jeg med andre mumlet om at Tore P kanskje ikke helt klarte å legge skoene på hylla alikevel i høst...
Akkurat det var vel ikke så oppsiktsvekkende å si, og noe vel de fleste kunne spå.
Jeg tørr ikke håpe, men kan jo si såpass at en ToreP i forsvaret ville vært rett og slett for mye å håpe på...
Jepp. Vi får ta det som en eventuell bonus i år også...
Men fallhøyden for ToreP vil være meget høy dersom han atter en gang velger å tre inn i mansjen igjen...
Det er forsåvidt sant, men jeg tror samtidig ikke Tore P gjør comeback dersom han ikke vet at han har noe å bidra med.
Sitter å hører på FFK cd`n begynner å komme i form til seriestart nå....
Hint hint Tore P, sett på FFK cd`n å begynn å trene!:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Han er gammel, har ikke trent målrettet med tippeligaspill som mål, dessuten er det vel ikke akkurat en tillitserklæring til de spillerne vi har, at folk maser om at en idrettsinvalid 34-åring MÅ få på seg skotøyet.
La spøkelset ligge frem til det sjøl velger å offentligjøre seg!!
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
...dessuten er det vel ikke akkurat en tillitserklæring til de spillerne vi har...
Helt riktig, djpete,
...derfor håper også jeg på Tore P.
Forøvrig enig i at det er Tore P. som selv må komme med initiativet...
FFK and Wisla Krakow forever...
Og synes det langt i fra er noen mistillit til de vi har. De fleste i spillergruppen har jeg inntrykk av at mener det samme som oss; nemlig at vi hadde trengt mer rutine. Og det var vel Håkan som nylig sa vi kunne trengt et par spillere ala Tore P...
Det er nettopp i de bakre rekker vi trenger all den rutinen og tryggheten vi kan få,
...da kommer som oftest også kreativiteten til syne lenger frem på banen.
FFK and Wisla Krakow forever...
Tenkt bare på skader og karanterer, å kunne ha en rutinert rev som Tore å sette inn. Men det betinger at han er i skikkelig matchform, trim for eldre i form av golf holder ikke da....
Er det mulig å få en tilbakemelding fra Tore P. om dette er en realitet, eller bare en ønskedrøm.
Please. Svar selv Tore!!!:ffk:
FFK på toppen i 2005
Håper han kommer tilbake.... men tviler desverre sterkt på det....
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914